Karnival Lon. G Group Bsersama Pelanggan: Anjuran bersama Proton i-Care

Hari yang ditunggu bagi pelanggan2 kereta bengkel Lon.G rasanya. I dont know others feels about this program tapi for me, ill take this opportunity to support bumiputra companies like this.

Kesimpulan feedback sebagai pelangga Lon.G: Mereka sangat professional dalam kejureteraan Proton. Hanya satu pusingan pandu uju kereta anda, mereka akan mengetahui masalah2 yang kereta anda alami. Very good relationship environment with customers.

Apa kena mengena pengguna Perodua Myvi dengan Proton Service? Nope, my vivi not serviced by them. Tunang aku nya Proton Saga BLM di belai oleh mereka sejak lahir. ;) and her car registered as ProtonClub.com members. So Lon.G sebagai bengkel penal, aku support lon.G tak kira apa pun. Sebab utama ialah mereka melayu.

Malam sebelum kejadian aku dah tolong apa yang patut oleh Ketua Juruteknik kat situ, Br. Ujang. Bawah sedikit gambaran untuk tatapan anda ;)


Juru2 teknik yang setup semua carnival. Diorang dah boleh jadi event management. Hebart~!




Letih lepas buat keje?? hehe .. kak sai Ahli ProCC paling banyak membantu~!



Lepas penat .. esoknya (21 June) berlangsung lah program yang dtunggu2. Sangat meriah. 3 ekor kambing di tumbangkan. Inspection free plus RM30 service rebate voucher for every inspection and Zul Yahya in da hauz osso. Many others exhibit participations such as GoodYear, Proton Edar(you differentiate genuine spare part), Tukul, Celcom, ProtonClub.com(ProCC), v-sixers, Savvy Owner Club (Savoc) and Waja Performance Club (WPC). Best.. layan semua~.






Ana tgh isi borang feedback lepas hantar borang inspection ;)

Ulasan

Catatan Popular