Smoke Testing Applied for BBQ

Semalam aku ditugaskan sebagai "Others" yang kena buat keje di luar bidang job scope yang lain macam prepare food n banyak lagi yang aku tak hingat. BBQ semalam bersama department testing kat Cyberjaya (Q-Edge atau di bahasa melayukan Bucu-Q). Sangat seronot dapat bertemu semula dengan semua orang. Mane tak nye dah dekat 3 bulan tak jumpa. ;)

Aku start belah dari opis MAS kul 4.55pm dengar kebenaran Team Lead/Test Lead aku. And dia sedih sebab dia antara 3 orang Q-Edge yang tak dapat kenal semua Q-Edge2 kat cyberjaya. Tapi tak pe Shi Shiang. Nanti I bawa u jumpa semua q-edge yang sempoi2. We still family keh.

Sampai je opis aku on PC lama aku disebabkan takde sape (dilla takde kat situ). Aku login pakai ID aku dan still semua benda ade lagi. Termasuk mailbox lama aku. Nice. Folder2 MP3, "SRMS Testing" (yang penuh dengan benda2 merapu), dan macam2 lagi.

BBQ start kul 6, dengan aku terpaksa bawa 3 tong air brapa litre ntah. Berat seh satu tong pun. Sampai ja semua tgh sibuk buat preparation. Aku pun tolong la bahgian lekat api dengan BBQ session. (Sedap tak ayam2 ngan soseh aku bakar? haha ..)



Video Asri yang sangat power


Apa yang best berlaku. Aku gaduh ngan roha. Yang totally bukan salah aku. Ganaih gila perempuan tu. Dia melompat2 depan camera aku, pastu dier nak salahkan aku. Abih rosak baju Paintball unique aku tu. Sedeh tul. Bawah sedikit gambar2 apa yang berlaku kat sana.










Ulasan

humaimee berkata…
Ahaahh! Man of the camera not in the camera ;)
M@YaZ berkata…
hhehe .. see the last pic. the only pic. (or you can surf all others satyamite bloggers that listed in my blog)

ten-jew-berry-muds ;)
Afida Anuar berkata…
Wah wah..semua dah apdet ngn berita BBQ.. memang pantas dan tangkas..

Adeh macang2 lak tngok ko gaduh ngn roha.. tp sweet..hahah boleh idak gitu:P
M@YaZ berkata…
sweet nye. Sakit leher saya kak. Sampai ati kena buli ngan akak2 kat Q-Edge. 2 kali plak adegan hidustan tu berlaku. (tak tau semua tengok ke tak)
Afida Anuar berkata…
Akak tengok.. akak tengok..hahahaha
M@YaZ berkata…
Malu2 .. :-s

Catatan Popular