USUL UNDI TIDAK PERCAYA: THE WAR IS ON

A'km to all.

Mesyuarat khas malam ini Rabu 6 Rejab/ 10 Julai memutuskan bahawa usul undi tidak percaya terhadap kerajaan PeeM/Be End akan difailkan esok. Ketiga-tiga Presiden Pakatan Rakyat akan menandatangani usul tersebut. Kami jangka ianya akan didengar di Parlimen pada hari Isnin 11 Rejab/ 14 Julai. Beberapa Ahli Parlimen Be End akan turut menyokong usul tersebut. Saya berharap Speaker tidak akan menghalang usul ini kerana arus kebangkitan rakyat semakin kuat.

Kami mengambil keputusan mengemukakan usul ini sekarang kerana keluhan dan rintihan rakyat makin kuat mendesak supaya kami segera mengambil alih Putrajaya. Kesan kenailkan petrol sudah mula dirasai. Rakyat sudah mula resah dengan kos kehidupan yang makin tinggi dan menghimpit.

Kami tetap berpegang kepada janji kami bahawa harga minyak akan diturunkan sebaik sahaja kami mengambil alih Kerajaan. Sdr/i boleh mengikuti debat DSAI di TV3/ Awani Astro/ TV9 pada hari Selasa 12 Julai untuk mendengar sendiri penjelasan DSAI bagaimana mekanisma penurunan harga itu akan dibuat.

Kami menyeru rakyat supaya turun ramai-ramai ke Parlimen pada hari Isnin ini untuk usul undi tak percaya tersebut. DSAI sendiri akan turun bersama ke Parlimen hari itu.

Saya menyeru rakyat supaya mari kita bersama menunjukkan kesatuan rakyat menuntut kembali hak kita. Jangan ketinggalan untuk bersama mencipta sejarah Malaysia baru ini.

Stand up & be counted. Jadikan generasi akan datang berbangga dengan pengorbanan & perjuangan yang kita ambil hari ini. Make them proud of us.

Isnin 14 Julai adalah hari yang tak akan dilupakan oleh sejarah.

Masanya telah tiba. See all of you in Parliament on Monday 14 July @ 10am.

Adios


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


quoted from: Zulkifli Noordin

one thing i can say here is Be End oredi have plan to eliminate this attack. As usual~!

Ulasan

Catatan Popular