Acar buah/limau untuk dijual

Salam semua,

Baru nak start niaga untuk acar buah. Nanti aku upload gambar packaging. Harga jualan RM13/pack. Expired tahun depan. Acar buah ni makan ngan nasi pun boleh. Kalau kat utara, terutamanya kampung aku. Kalau bulan posa tanpa acar buah, tak lengkap hidup rasanya. Kena ada walau sentuh sikit ja. Cerita bab sentuh ni, aku nak beri penerangan tentang sensative nya ai acar ni.


Gambar ditarik dari hanieliza


Acar ni sensitive kalau:
  • Main cedok selamba pakai sudu2 besi/stainless steel. Dia cuma mahu dibelai menggunakan SUDU/CAMCA PLASTIK yang kering sahaja.
  • Simpan boleh kat mana2. Janji SUHU BILIK . Jangan kena direct matahari.
  • Kalau terpakai sudu besi/stainless steel atau yang sangat pemalas pakai tangan tu atau terkena air, simpan la dalam PETI AIS. Dan ia sememangnya tak tahan lama~!
Okesh. Dah kot beletiaq. :p So sapa2 nak boleh SMS ke 013 352 6642 (aizat) or my fiancee 019 278 6641 (ana) untuk mendapatkan maklumat lanjut. Ada yang nak test? Isk. Mana bleh test2 ni. Suka ati ja :p Tapi boleh la consider kepada yang betul2 nak beli. Aku sanggup bukak packaging rm13 tu untuk korang. Sob3x

Okeh, Kepada yang berminat nak order, anda boleh tinggalkan komen ya. Takpun sms macam notice kat atas post ni.

So bantulah aku membina masjid~!

Regards,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
Utk peringatan En.Aizat, acar buah satu!!! -From naz
@naBest berkata…
Lg 1 ada org order : rojak mak bee rm10 yer.

Catatan Popular