6 Sept lepas sudah

Salam semua,

Haha, yang ditunggu tak tiba2. PM kita sibuk tak mau kasik DSAI naik gulingkan dia. Banyak lagi dia nak pebetoi dalam kerajaan sedia ada. Good2. Teruskan usaha. Tapi jangan lupakan kami. Kami mau anda turunkan harga minyak. Sob3x. Aku nak isi penuh tank kereta pun tak brani skang ni. Takut jap lagi, malam nanti, esok, atau bila2 masa terdekat ni PM nak turunkan minyak. Mana tak nya dah hampir2 USD8 turun minyak.

Untuk DSAI, kalau nak buat kerajaan baru. Aku sangat mengharap anda menukar sistem2 British yang masih ada dalam Malaysia ni. Implement sepenuhnya kerajaan Islam seperti zaman khalifah arrasyidin dulu sedikit demi sedikit. System syura, mahkamah syariah dan yang berkaitan dengan Islam dinaikkan sepenuhnya secara berperingkat. Semoga berjaya~ (macam la dia baca blog aku..huhaha)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Noli berkata…
err..pe kate ko paste kn link blog ko nih kat comment space blog DSAI..kn kn..=p
saizulhafiz berkata…
mcm mana nk buat kerajaan berlandaskan islam ni ijat..aku mcm xcaye je dia nk bt kerajaan islam..sekadar pandangan..
M@YaZ berkata…
noli n apit .. ku bilang kalau. Aku pun tak harap dia dapat buat kerajaan. Aku suka dia duduk kerusi pembangkang macam sekarang. Pak Lah takut skit buat apa pun. HUahaha :D

Catatan Popular