Anda dah chrome?

Salam semua,

Browser baru dikuarkan oleh Google, Chrome nama diberi. Hehe. Aku tak suka. Merosakkan aku nya blog je. Dah la blog pun dari Google. Awat jadi lagu tu? Tgh screen capture aku. haha.

Kenapa aku tak suka??

1- Aku nye banner strech tak hingat dunia
2- Takde petunjuk browser ni tgh bekerja. Kecuali benda berpusing kat tepi title web page atas tu. Tak puas~!
3- Agak lambat berbanding dengan Opera aku.

Ape yang best??

1- Nice, tidy, simple.
2- Senang nak guna. Bg orang yang suka simple. Ni la browser anda.

Yang lain aku nak ulas tak reti. Sebab benda technical review ni bukan bidang aku. huuhu~

Baru jumpa cuil.com Search Engine baru. Sebutan dia Cool. Tapi tak bleh lawan Google. Walaupun dia cakap database dia lagi besar dari Google. Sebab ape aku cakap tak bleh lawan. Sebab bila aku search nama aku kat Google, banyak yang betul2 related dengan aku. Cuil.com takde plak. Ade satu je. Tu pun dalam tunang aku nye blog. Aku nye blog tak kuar langsung. Huhu~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Noli berkata…
err..semoger berjaye la yer..
Afida Anuar berkata…
Hahaha..akak terai cuil pun, bile search akaknye blog pn langsung takde..huhuh..
apa pun google best...
M@YaZ berkata…
Berjaya ape noly da cup cake??

Hehe. tuh la cuil cakap dia nya database lagi besar dari google. Mungkin terlampau besar kot. Semua tak related pun masuk. HUahha

Catatan Popular