Mimpiku pagi tadi

Salam,

Meh nak cerita skit pasal mimpi aku..

Jarang aku bermimpi politik Malaysia. Aku rasa semalam la paling menarik dan pertama seingat2 aku. Semalam? sebenarnya pagi tadi. Lepas subuh aku tidur. (Bangun gi kerja kul 8.30) Hoho. Dalam masa yang singkat sejam dua tu. Aku boleh mimpi lagi. Haha. Mimpi ape?

Aku dok semeja ngan Pak Lah n Anwar. Haha. Bincangkan masalah Malaysia. Tengah nak bawa Malaysia kuar dari kepompong British, nak bawa Malaysia jadi negara fully Islamic Country. Wow, nice hah. Aku pun brani tegur dua2 orang tu macam aku ni tok guru ja. Dua2 tunduk dan dengar cakap aku tak tahan tu. Haha. Lepas dari perbincangan tu, keluar je bilik, dapat lihat Malaysia dalam keadaan tak tenteram, tembak menembak sana sini, semua dilakukan oleh Rakyat Mesia sendiri. Dan kebanyakkannya kawan2 aku dari Sekolah Menengah jadi pelakon part ni. Haha.

Apapun semuanya mainan mimpi. Aku bangun tidur tadi awal (8.00 pagi), lepak depat tingkap. Malas nak mandi awal2. Tunggu sampai 8.30 pagi baru bergerak mandi dan gi kerja. :D

Regards,
Ijat The Bear~

Ulasan

@naBest berkata…
Mimpi??? Skang ni asik mimpi jer.... Ada petanda nk jadi YB nih. hehehe
M@YaZ berkata…
haha .. YB la sangat kan~

Catatan Popular