Kad Raya dari Artis

Salam semua,

Aku lama dah tak dapat kat raya, last kali dapat dari En. Hasif Hashim, skulah mate Syed Omar dulu. Kah kah kah.

Sebelum aku reveal sapa yang kasik kad raya tuh aku nak ucap selamat hari raya kepada semua rakan2 terutamanya yang di perantauan seperti:
  • Muhaiminin (minen)
  • Apiz (ayam)
  • Nurulazwa - raya ke-dua diperantauan nanti ;)
Kawan semua dari
  • Tadika Islam Subang Jaya
  • Sek. Ren. Keb. Subang Jaya SS14
  • Sek. Keb. Taman Uda
  • Sek. Men. Dato' Syed Omar
  • Matric & Main Campus Universiti Islam Antarabangsa
  • Multimedia Support (M) Sdn. Bhd.
  • Management Centre IIUM
  • Kuzie Catering Sdn. Bhd.
  • Mayaz Technologies Ent.
  • Satyam Computer Services Ltd.
  • Widad Netword Sdn Bhd.
  • Malaysia Airlines System Bhd.
  • dan semua yang mengenali aku yang lemah dah hena nih :)
Semuga kita dirahmati di bulan Ramadhan Almubarak ini dan dikurniakan kemenangan tak terhingga di awal pagi Syawal.

Jangan lupa bayar zakat fitrah ya ;)

p/s: Special thanks to Syafiq K dan Arif atas pertolongan anda menjadi saksi nikah aku jua.

Ok, sekarang anda boleh teka siapa yang beri aku kad raya.




Regards,
TeMMon~

Ulasan

Hafizzul Kamarudin berkata…
xde pon nama ko tertulis kt kad tu...ni mesti amy hantar kad ni random jek..pastu ter'dapat' kt ko...hehehe
Afida Anuar berkata…
pijo jeles la tu gamaknya...gagagaga

samat ari raye jat...
hati2 pulang ke kampung...
@naBest berkata…
betuul la kate2 pjo...rasenye amy tu tersalah anta kot.. ngeh ngeh ngeh....

(kata2 berbaur cemburu)
M@YaZ berkata…
Haha, terima kasih kerana mencemburi aku.. ;)

Selamat hari raya semua~!

kak fida: pesanan hati2 akan diberitahu pada pemandu bas ;)
Afida Anuar berkata…
lol..balik ngn bus ker..ok ok..ingtkn nk pesan kt driver BJR:)
LeLs berkata…
gila lah...

tak sangka amy mastura pun followers ko ek...

Temmon FC kan??

siap anto kad raya tuh...

calomerabeta betul lah ko nih...

huhu~

p/s : cantek baju amy mastura...hmm..

Catatan Popular