Ada apa dengar century sq?

Salam,

Masa universiti dulu, sapa2 yang amik subject IT mesti ada tercuit cita2 bekerja di Cyberjaya. Sebab bila lalu ja cyberjaya, rasa kecanggihan dan bangunan yang unique tu ada tempat untuk kita bekerja..

Tapi bila dah dapat kerja Cyberjaya, apakan daya, busannya mencipankan semua orang kat sini. Kehaha. Aku tak tau macamamna life orang yang tinggal kat cyber ria. Heh, jauh keluar nak beli barang2 gamaknya.

Sebenarnya nak cita transition yang membusankan penah aku jalani dalam hidup. Transition location of work. Dari MAS Kompleks A ke Century Sq. Yang pernah bekerja. Anda boleh rasa tak cukup tangan dan tertekannya bila dapat kerja yang banyak betul tak? Lebih kurang tu la aku rasa kat Kompleks A. Walau tak banyak mana, tapi njoy keja sebab ada kerja. Tapi sejak pindah Cyber ni. Kebusanan tahap cipan mengguling. Nasib baik Celcom BB menyelamatkan aku, sekali lagi terima kasih kat tunang aku.

Now i can travian-ing, meebo-ing, blog-ing, surf-ing and many more. Internet ma, satu dunia leh connect. Ada plak bertanya takde pc ke kat Cyberjaya tu. Hehe, ada, tapi semua site block. Kecuali Ilmiah. Aku ni buat jenih Ilmiah sangat pun. [kantoi]

Terima kasih kat dilla gak sebab dia kasik balik CPU lama aku. Sebab apa? Ada la sebabnya :D (tapi pagi ni dia membebel kat aku, dia ingat aku takde kot. Takpe la, aku cuma nak berterima kasih, dulu janji nak tukar balik tempat bila aku masuk, tapi ko lupa kot. Tak pe yang penting CPU)

Semalam berbuka puasa bersama Muiz, Zezeq, Kak fida and CES team. Best seh, gelak ja, tujuan utama aku join tu bukan apa. 1- Mengidam sate samuri lamadah. 2- Mau jumpa muiz yang kerja satu kompeni ngan aku.

regards,
TeMMon

Ulasan

Nazrah Abdul Aziz berkata…
Erkk..baru 1 hari sudah bosing kah? haha..xpe2..lame2 nant u'll get use to it..spt kami.. muahahaha.. =p
Nazrah Abdul Aziz berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Call me -fa- berkata…
"sapa2 yang amik subject IT mesti ada tercuit cita2 bekerja di Cyberjaya."

-->> aku pun penah rase cmtu..sbb bangunan dia yg canggih..dulu aku selalu g mmu n cyberia tu visit acik aku yg study kat cyber neh
Afida Anuar berkata…
kitaorang berpuasa lagi hari ni InsyaAllah, n plan nk berbuka kt food court precint 9..mau joinkah lagi? ngeeee

p/s: Sian kt muiz, dianye IMS ari ni de wat lunch free...so tak dapat la dia makan..huhuhu
Tanpa Nama berkata…
nak majuk ar ngan aizat..sampai hati tak mention nama kita...sebab CES team tu macam common sgt...huhuhuhu


p/s: gurau jek!
M@YaZ berkata…
naz: bosing gile deh, dah la cubic ni dok sesorang. nak sembang kena tolak kusi skit gi kat kak fida. Kalau ada roha ni mesti riuh kawasan ni.

reha: mesti adakan perasaan tu tika amik degree IT :p

fida: hari ni tak leh join la kak :D
muiz bagus, jangan ganggu dia

im: allollollo, majuk plak, ni tunang aku tak baca lagi, jap lagi sorang lagi majuk. Ya semua, IM ngan FARHANA pun join semalam kat taman warisan
Tanpa Nama berkata…
yezzaaa....nama ku disebut jugak akhirnye....kuikuikuikuikui
@naBest berkata…
farhana tu sy kah???? hehehe... tp ai malu la ngn kawan2 u... huhuhuhu

Catatan Popular