Hari Ini

salam semua,

bagi kawan2 satu kempeni ngan aku semua tengah sumpah seranah sebab kerja hari ni. Tapi apa nak buat kan. Haha, nasib korang la. Nasib baik aku kat client side .. so hari ni cuti.

Tapi aku pun datang opis hari ni. Sebab project beta due isnin. Setelah penat cari solution untuk masalah2 team aku hadapi, aku dapat balik dengan gembira pada pukul 8.40pm. Haha. tengok, aku dok opis lagi lama dari kawan2 se"kampeni" :P

Tapi tak habis lagi sebenarnya kerja2 tu. Aku tengah siapkan help file. So kalau user ada problem boleh click kat help file. Balik umah pun kena buat keja. Nih kalau dah kawen nanti kompem kena sound/marah/perli ngan bini (Pn. Farhana). Nasib baik dah tak join development team lepas ni. Testing ja. Aku minat testing lagi. Sebab cari kesalah development nye team. :p

Ok la, tadi sebelum balik aku sempat snap 2 gambar sekitar hangar. Ujan lebat kat luar pun tak perasan hari ni. Tau2 balik jumpa lori simen terbabas dan sangkut dalam selut, dahan/ranting pokok2 kat area Jalan Subang Airport bersepah2 atas jalan dan pokok2 kat tepi federal highway tumbang.. Sejuk gila bawa moto~ layan ja :P

apa pun aku dah selamat sampai...Alhamdulillah. Esok pagi rehat. Malam sambung buat kerja balik. YeY




sekian,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
Bz nye die..............
M@YaZ berkata…
sangat busy :(

Catatan Popular