Max Payne

Salam,

Wahha, hari sangap bagi aku. Tgh hari banyak open haus, tapi sempat gi umah Dr. Md Deen ja. Okey la. Aku janji ngan Shauqi pun tak dapat gi. Sian dia tunggu aku. Tapi serius, penat dan sangap. Pastu bila balik umah, dekat maghrib, baru nak excited jumpa kawan2 lama, rupanya diorang dah kuar semalam. Sadis, tinggalkan aku juga. 

So aku decide tgk wayang arini. Tunang aku, Pn. Farhana tgh njoy kat Melaka takkan aku melepak kat umah tgk cita P.Ramlee kan :p

So malam ni disebabkan cancel small reunion, aku terus amik kunci kete, dan tuju ke Sunway Pyramids. (3km ja dari umah aku :p)

cortesy: correctopinion.wordpress.com

Mmg gamble nak beli tiket Max Payne. Max Payne ni asalnya game. Sape penah main mesti teruja. Aku main tak habis pun Max Payne 1. Sebab men kat PC Pak Lah (rumet UIA) ja. Panjang gila beratur. Dan monitor dah tunjuk FULL for max payne movie. Haha, kalau datang dua atau lebih susah la nak duduk. Tapi ni sebabkan sorang aku sanggup beratur panjang dan mengharap seat tengah.

Yey, berjaya dapat seat sangat tengah. Tak sangka. Kehaha, terus aku tak expect cita game ni best. Sebab apa, game mesti la lagi menarik mitosnya :p

Apa aku boleh cakap, ada la aksi2 serupa ngan game. Best, mesti teringat. Tapi dah men banyak .. kalau boleh nak banyak lagi la kan. hehe. Apa pun meet and exceed my expectation. Sebabnya aku tak expect banyak aksi2. Aksi matric pun ada siot. hehe. nice.

Apapun tak sangka aku njoy malam ni. Hehe :D sangat gumbira dapat tgk muvie. Dah lama dah nak tgk tapi tak dapat. :D

nihha contoh dalam game. grab from utube. Layan~



Regards,
TeMMon~

Ulasan

agHoo berkata…
ni game feveret aku dulu neh..max payne 1 ngn 2,dua2 aku main smpai abes huhuhu..graphic cantek,jalan cite cun dan aksi gempak(right click leh wat aksi matrix)..sape main game ni tau la huhu..

aku mmbantu promosi game neh hehehhe...



p/s:-latest game yg br kuar best dimain(recommend)

1.far cary 2
2.lord of the ring 3
3.prince of persia 4

slmat mncuba(T_T)
M@YaZ berkata…
far cary?? :p

gi arr tgk muvie max payne bai .. layan seh :D (tapi jgn expect tingga sangat .. movie tu macam Max Payne 1 ja :D
Tanpa Nama berkata…
kamu belum jemput Tuan untuk majlis kawin itu lagi
agHoo berkata…
far cry..typo error uhuhu
@naBest berkata…
Err...nama saya Farhana ye..bukan Farahana.. itu org lain....
It4Ch1 berkata…
aha.. da nak kawen pun nama salah, cane ni? kantui org lain.
M@YaZ berkata…
erk .. aku hapei kad pengenalan ja. haha~!

alignment tangan lari la, type ja, tak tgk screen pun tok pa ..

ana: sorry ek.. jgn majuk2 :p

agho: apa lagi .. bawa la datang CS~! :p

Catatan Popular