Nak alamat semua pembaca

Salam,

Sejak aku masuk Century Square ni, otak aku rasa berenti jap. Jammed~! Ntah apa ntah, tak leh nak pikir, politik malas layan, blog orang pun malas baca. Tak macam kat CS. Aku rasa maybe masa terluang sangat banyak.

SO MINTAK JASA BAIK SEMUA ORANG TINGGALKAN ALAMAT DALAM KOMEN POST INI. 

Alamat ni akan digunakan untuk menghantar kad kahwen saya yang hina ini. Tak sangka lebih kurang sebulan ja lagi. Kejap masa berlalu~

Harap dapat bantu saya ya.

Regards
ajat~

Ulasan

saizulhafiz berkata…
bdk dalam CS ko bg kt tangan jela ijat..saved.hehehe
M@YaZ berkata…
apa bagi tangannya .. email ja .. haha .. aku tau korang tak datang :p
LeLs berkata…
kitorg nak buat rombongan ar jat..

rombongan ke kedah sambil bercuti2 mesia..yeay..!!
Afida Anuar berkata…
Jat,nnti klu kitaorang pi kasi makan sekali ngn pengantin eh...hahaha demand lak:D
It4Ch1 berkata…
408, Blok M1,
Jalan Persiaran Desa Serdang 3,
Taman Desa Serdang,
43300 Serdang Lama
bini edy berkata…
alamat saye.
level 3, 2310,
century square cyberjaya.
@naBest berkata…
Lot 1722 Tg Rambai, Gerik.

Err..aci x??
aziz berkata…
jat, venket ko xajak ker?
xxx berkata…
ha'ah...tamau ajak ur 'sayangi' ke??
aRe-Pet berkata…
saya boleh dihubungi di alamat
arepet.blogspot.com
ekekeke
agHoo berkata…
ada pakej penginapan disediakan x?

Catatan Popular