se7en

Salam semua

Ades, tagging time, wawa, nanti orang jawab ek,

bt masa ni aku rasa bersalah pada sesorang paling macho kat dunia, so aku beri penghormatan kat mael macho dulu

7 Fakta Mengenai Diri Saya (7 Facts about Me..)
1. Muslim
2. Anak no.2 kepada Yaacob dan Zaiton
3. Kasut size 10 1/2
4. Anak paling besar dalam keluarga~ ;)
5. Office kat Cyberjaya
6. Suka pikir mendalam benda yang tak perlu dipikirkan sekarang ni
7. Ada keta sebijik dan moto sebijik

7 Perkara Yang Menakutkan Saya Di Dunia (7 Things that Scare Me in the World..)
1. Isu2 murtad skang ni~ ya-Allah,mati kn aku dlm Islam dan Iman
2. Manusia (yang bertunjangkan setan .. bunuh/rogol/rompak dsb)
3. Ayah aku aci tak?
4. Hardisk ku hilang/rosak
5. Hilang kawan2 yang baik
6. Give up life and commit suicide [tiru che ey]
7. Nuclear explosions [tiru che ey gak ar]

7 Lagu Kegemaran Buat Masa Sekarang (7 Current Favourite Songs)
1. Yang bergema dalam IKIM.fm
3. Yang bergema dalam hot.fm
4. Yang bergema dalam fly.fm
5. Lagu dalam PC aku
6. Lagu yang sedap di dengar ar, takde specific ..
7. Negaraku [ngehaha]

7 Perkataan Yang Selalu Saya Sebut (7 Words I Mostly Said..)
1. Dajei
3. Haram sungguh
4. ouh .. ok
5. yuP
6. aku
7. hang :P

7 Perkara Yang Bernilai Bagi Diri Saya (7 Valuable Things to Me)
1. Family
2. Friends
3. Fiancee
4. Ilmu
5. Pengalaman
6. Keselesaan
7. Internet

7 Pertama Kali Dalam Hidup Saya (7 First Time in My Life)
1. 1st time ada internet/kenal internet- 1997
2. 1st time kemalangan jalan raya - 2001 [moto aku dilanggar orang~]
3. 1st time blogging - Mac 2008 kot
4. 1st time memiliki kereta - 1 Oct 2007
5. 1st time tunang - 17 May 2008
6. 1st time tengok dunia - April 1984
7. 1st time ada handphone - 2000 [Sagem, hasil kumpul duit 2 tahun :D]

7 Orang Yang Bertuah Untuk Menjawab Soalan-soalan Di Atas (7 “Lucky” Peeps That Need to Waste Their Time Doing This)
1. Tun Mahathir
2. Anwar Ibrahim
3. TG Nik Abd Aziz
4. Siti Nurhaliza
5. Muhaimnin Ali
6. Mael (eh, ang tag aku kan?? :p)
7. AnaMoN (tunangku)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
aaaa..dh agaakk dh...mst kene punye... nnti saye buat ye.. nk tgk america nx top model sat. hohoho
Liamsidhom berkata…
wohoo. akhirnya terjawab.ahaha.
perkataan macho sgt lah takbolehblah. (v_v)

weih ko nk wed-present apa??
ha request cepat?? soto?? nenas?? tempey?? dibawa khas dr johore.
M@YaZ berkata…
ana: ala, tak nak buat takpe :(

mael macho: banayk aku tiru balik ang nya .. malas nak pikir setenga tu .. ngehaha .. nak bawa pa ek .. che ey .. ang bawa diri ang pun tak pa dah :D

Catatan Popular