Working Boy and Me will be thrown out from MAS

Salam,

Haha, at last, lama dah tunggu, di buang juga dari MAS kami berdua. WB kecewa gila sebab dia tak sempat nak visiblekan diri dia kat semua orang ttg kelebihan dia. Aku plak, suka ar, tapi awal skit plak dari apa yang aku plan. Kalau kena bulan depan mesti best.

Mane tak best nya, bulan depan aku kawen, dan boleh gi Cyberjaya ngan isteriku :D

Sorry WB, aku tak leh tolong kekecewaan ko. Apa yang penting ko kena tabahkan hati dan posistifkan diri. Semua orang suka ko buat keje. Percaya la. Boss pun cakap ko OK dari aku. Aku ni mmg sangat bad perfromance dari semua orang. Jgn risau.

tentatively 15 Oct ada di Century Sq. Harap semua CS leh terima aku ni ha. Tapi ada je yang tak suka aku balik. Tak kisah la. Wat eva pun aku gembira dengan berita di buang project ni.

Sekian,
-TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
hohohoh...saye suke encik aizat balik cyber.. Yey!!!!!!! Boleh g opis together gether....
LeLs berkata…
selamat di buang ke cyber balik...~

p/s : ana, dia memang senyum je dapat berita nih...no bantahan at ol..huhu~
Afida Anuar berkata…
welkam bek ajat.... akak suke je ajat balik..leh kaco ajat lagi..gagagagagga
natni berkata…
welkam bek jugeee
^_____^
M@YaZ berkata…
Haha,

macam tak best ja nak balik GDC .. tapi apa boleh buat .. mari kita masuk kelas2 yang ada .. sob sob sob

ana: Haha, senang kita kawen nanti kan?? :p

lels: jgn la bocor rahsia

kak fida: mbeek~! i came mmmbeeek .. waiddda~

yana: Hehe, mbeek juga ..

ntah korang bleh terima ke tak .. tak tau la .. layan ja

Catatan Popular