Rumusan hidup untuk hari ini

Salam,

Ni ha snippets kehidupan aku skang ni~
  • Semalam umah ku yang berada di tanah agak tinggi dari paras laut banjir. Penat membersihkan rumah. Nasib baik la satu carpet je ada. Kalau tak penat gak la nak ngankut. Apa pun umah tu macam tongkang pecah. Ada request dari kawan2 terutamanya yang biasa gi umah aku, tertanya2 derang, macammana umah aku tu boleh banjir. Haha. Malam ni aku try upload keh
  • Aku dah jadi bukan aku : Unmanaged~! Tak tau kenapa. Semua jadi serabut. Macam orang hilang arah tuju. Hilang arah tuju? Los dan Faun leh carikan kot. Haha
  • Aku nak jual kipas meja. RM50, cap York tapi buatan Khind. Sapa nak bgtau. ada 2 unit untuk dijual. Harga boleh nego. Sementara stock masih ada.
  • Start bulan 12 ni, nak cari perniagaan sampingan baru yang semua mampu beli bila2 masa. Nak niaga apa? Heh, sampingan ja dulu. Untuk sara idup. Cadangnya jual perfume dalam botol minyak attar. Ntah la. Wait n see. Perniagaan lain still berjalan seperti biasa. Hidup berumah tangga menjadikan aku lebih terhimpit dalam area ekonomi. Maka kena lebih berkembang.
  • Tahun depan nak buat kerja sendiri? Ya penah aku bgtau. Tapi according to plan. Ill try, my Abah didnt give any green light. More to red light ada la. Ntah la. Aku kena cuba buktikan dulu apa2 pun. Yey, kalau jadi nak balik dok Kedah ja. sewa umah sana yang kecik dah la. Tak sampai rm300 pun. haha.
  • Rojak mak bee dan pekasam will be on in mid December. Sapa nak beli, nanti tinggalkan komen. Lepas balik raya haji, aku bawa balik brang2 tu.
  • Ramai kawan2 aku yang lupa dijemput. Asyik dapat msg ja. "Ko mmg tak nak jemput aku ke?", "Zat, si ***** merajuk, ko tak jemput dia ke?", "Ko tak yah jemput aku tak pe, aku bukan leh gi pun sana" dan macam2 lagi ayat2 perli yang aku dapat. Haha, maafkanlah. Ramai sangat kawan2. Kira2 balik. lebih 350 kawan yang wujud dalam diri ni rupanya. Aku sayang anda semua. Tak panggil tak bermakna putus sahabat. Kita still sahabat dunia akhirat.
Regards
TeMMon~

Ulasan

Hafizzul Kamarudin berkata…
wah...sedih lak aku baca...
shishe@keen berkata…
nk beli kipas bole? harga mau nego lagi..

sila email sy ye baby_hani2002@yahoo.com
M@YaZ berkata…
pijo: uisk .. sedeh .. ngehaha .. :D Ujian2 ..

name:missy keen : brand new kipas tu :p. Hehe. harga nak nego ya. Malam ni saya email/YM
Nazrah Abdul Aziz berkata…
jat, nk tgk gmbr kipas tu..cam berminat..
M@YaZ berkata…
ada dalam kotak lagi naz .. tak bukak lagi .. tgk la .. malam ni jat bukak dan buat special post pasal kipas

Catatan Popular