I like to move it move it~!

Salam,

Hoyeah~! Berjaya memindahkan barang dengan jayanya ngan penat nya. Serious pinggang kanan aku terasa lagi sakit di sebabkan semalam. Haha, padah bila dok department penuh perempuan. Nasib baik la si pijoe ada membantu. Dan tak lupa juga Saizul apit, takde korang penat lagi la aku. Wakaka.

Nyway new place, new hope. Seriously teringat zaman 3 bulan training dulu. Kat tempat ni la. Punya lama tak mai. Masuk ja teringat phsycho belajaq java sampai aku benci java. Wakaka. Instructor yang selalu put high expectation. Semua batch aku sakit jiwa jap. Tapi aku paling sakit kot. Dok kena tetiap hari dalam lab. Kan lela kan~. Siap berair mata sambil buat keje dulu. Siap bawa baju tidur kat opis. Gile penat time tu.

Tak tau brapa lama ada sini. Dengar berita MAS perlukan orang bulan Mac ni. Tak tau jemput aku ke tak. Kalau jemput ajak la si WB sekali. Aku sangat serasi ngan dia. Dan harap bulan Mac ni juga isteri kesayangan aku masuk TM. Rasa secure skit bila dua2 kerja tempat berlainan. Kerja tempat sama ni kalau jadi apa2, dua-dua orang kena. Haish..

eh, berbalik pada pindahan tempat ni, aku sungguh rasa berada di tempat baru. GDC tak macam dulu, gi memana semua aku kenal. Sekarang banyak orang yang aku tak kenal. Woho, mesti semua power2 nih. Haha, Yang best ODC aku ada geng developer real project. So tekanan project derang terasa gak bila aku tgk muka derang tu. So aku mula la menyibukkan diri gak. Haha. Apa pun aku harap target aku untuk tahun ni berjaya dilaksanakan. Dah pindah tempat baru, best skit nak start pun. haha.

GDC ni bagi aku tak selesa macam CS, idup kat GDC rasa sangat tertekan macam semua orang perhatikan pergerakan anda. Mana tak nya, semua muka baru. Lain di CS, semua aku kenal.

One thing yang paling susah, nak cover monitor aku dari meneruskan perjuangan dalam alam maya, kan nuar kan. :p. Hidup Tak Selalunya Indah~!

p/s: Sapa2 nak cari meja aku, meja aku ada stock rojak mak bee. wakaka~! Terang2an nampak ;)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Shasherryza berkata…
pakcik..tang mane plak aku ckp aku dpt MAS project? hahaha..sungguh xpaham maksud komen mu di blog aku itu,..kahkahkah,..

btw..welcome to GDC..selamat kembali ke tanah asal..kikiki..ko dok floor mane?
M@YaZ berkata…
Saja teka la weh. Amoi sha, nak teka pun tak bleh ka?

wakaka, tak paham sudah la komen tu.

sireh pulang ke ganggang .. gedegang~! ODC5 lvl 2
Nuar berkata…
wahaha.. perjuangan alam maya ek...aku tgh prepare entry psl travian lak ni... pancing org baru.. ahaha..
M@YaZ berkata…
Wakaka, ya ka, pancing la, kena banyak bersabar dan berusaha. Jangan mudah putus asa. Memancing ni perlu kesabaran yang amat tinggi :p
Afida Anuar berkata…
X abes2 ngn kampung!!! dulu, kini dan selamanya... haihhhhh...

dah nk jd bapak orang tu..nuar ajat..eheh
Shasherryza berkata…
haha..teka lainla..yg tu sensitip..xmo la blk sana lagi..hahaha..nanti kene duduk ngan mich je..

selamat berebut parking..kahkahkah
Shasherryza berkata…
entry aku td tu psl meeting ngan HR pagi td..huh..sungguhhh.......ko ade x meeting ngn dowang?
M@YaZ berkata…
aku ni sape nak gi meeting2 ni. Wakaka .. Ouh, ntry pasal HR ka, wakak

berebut? Tak yah, parking ujung sana pun still ok. Cam kat CS gak berjalannya.
**mEaSa** berkata…
welcome to GDC.
Kaver monitor?buat bodo sudah.nmpk sket ko tade keje :P
M@YaZ berkata…
waha .. sarah .. dah sampai gdc ni .. bile ntah hadiah aku nak sampai. Wakaka :p
Tanpa Nama berkata…
kasik snap gambo tmpt yg ada stok rojak mak bee itu hehehe
aziz berkata…
jat ko luper ckp.. kat gdc kene dtg awal rebut parking...
M@YaZ berkata…
im -> hehe .. tak bleh .. bahaya .. :p

ajiz -> tak yah .. parking hujung dunia tu still ok bg aku. Tak de la jauh mana
LeLs berkata…
weh..

mcm bukan bulan MAY je org MAS akan panggil ko..mcm bulan MAC je..hmm..aku yakin semua kene panggil balik..silap2 aku yang kene di hantar pulang...(baru pas kene sound ngan BOS BESAR..)

belajar java berair air mata eh??
alah..tu sebab banyak sgt coding kene type/baca..
kalo semua nak tau,ijat ar org paling terer skali dalam kelas java..

siap selalu kene 'standing ovation' je tetiap hari..

hahahah~
M@YaZ berkata…
erk? wakak .. ok .. aku apdet post .. :p

Ko best performer lels .. ko kena ingat .. macammana kena sound pun ko tetap pojaan hati mereka.

haha .. suka plak aku perkataan standing ovation tu. wakaka.. ;)

pengalaman tu penting dan sangat best. :D Lela, ko tak ganti lagi MILO 3 in 1 aku. Marah aku~!!

(mm .. lela .. utang ko kat aku ade lagi kan kan kan?? :p)
LeLs berkata…
a'ah..

aku lupa..

ish2..

ko ni cuba lah ingat kan aku pasal hutang tuh..

dapat gaji je terus ingatkan aku eh??

sori beb..
banyak beno bende nak kene ingat..

p/s : milo 3 in 1 aku apelah sgt skang nih..milo ana buat lagi sedap kan??ana..nak milo jugak boley??hehe..~

Catatan Popular