Untitled~

Salam,

Selamat tahun baru semua,

1) aku sungguh suka Tun Dr. M tukar website, and sekarang masih tak di block oleh proxy kompeni aku mengambil kesempatan ini untuk menghabiskan masa membaca idea2 beliau yang sangat best. Jom baca kat sini

2) aku nak kasik rojak mak bee free dan hanya satu ja pemenang yang aku nak dari kuiz aku kali ni .. soklannya (jwpannya mungkin sangat sengal la kan): lelaki selalu ada MISAI dan JANGGUT. kalau bulu dibawa bibir mulut tu di panggil apa?? atas bibir panggil misai. kat dagu panggil janggut. hum .. pekir2kanlah. Isteriku dah tahu jawapan. Dan dapat bekalan stok untuk seumur idup kompeni makbee :p

3) tengah tunggu kerajaan turunkan lagi harga minyak. Harap mereka tak lupa janji2 mereka.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

miss berkata…
bulu di bwh bibir itu dpggl... GOATEE?
M@YaZ berkata…
haha .. ye ke? tapi salah la jawapan tu .. as i said .. jwapan dia agak sengal .. maafkan daku :p
shauqi berkata…
ia dipanggil "kumis"
Noli berkata…
itu dipanggil 'kambing'
hakhak...
M@YaZ berkata…
shauqi -> kumis sama ngan misai deh ..

noli -> kambing?? :p tak cukup sengal ..

teruskan usaha anda
Nuar berkata…
bulu jembut (ckp jowo) kot.. ahaha... tp tu bkn bawah bibir.. tp di bibir bawah.. =P
M@YaZ berkata…
nuar -> haha .. apa2 je la .. tapi bukan jawapan aku nak .. thanks for the info of javanese language :D
bini edy berkata…
bulu bulu cinta.haha.sengal tak?
Afida Anuar berkata…
bulu bibir...or bulu bawah bibir..

erkkk...gaggagaga
Nuar berkata…
zubir kot? ahahah
M@YaZ berkata…
lisa -> bulu cinta? ark .. apakah ..

kak fida -> hehe .. sengal gak .. tapi bukan jawapan yang di cari ..

nuar -> zubir? bukankah ia nama orang??
Tanpa Nama berkata…
sgt mahal...;)
♥ p a a n i ♥ berkata…
hahahahah..da tau jwpn! da tnye pona! kah3
Nazrah Abdul Aziz berkata…
Apekah jawapannye? tak nak teka..nak tau jawapan jer..jat simpan je la rojak mak bee tu..huhu..
Tanpa Nama berkata…
apakah jawapanye?
M@YaZ berkata…
Jawapannya ..

orang selalu cakap .. "Simpan misai dan janggut" tapi taktau ape yang ITU dipanggil.

Jadi dengan sengalnya aku panggil dier DAN .. sebab so .. kalau orang kata misai dan janggut .. masukla sekali ngan ITU :p

jwpnnya: DAN :p

jawapan yang boleh diterima adalah gotie .. tapi aku tak mau jawapan tu

sorry guys .. mmg tak ikhlas nak bagi kuah rojak tu .. wakakaka

Catatan Popular