Apa tak kena ngan depa ni?

Salam,

Haish, sebelum ni derang buat hal, bising. Aku tak tau ape motif derang arini. Bukak indipendant air cond plak. Nak kata panas, luar siap ujan tadik. So, aku sejuk gila skang ni.

Mungkin tak semua orang rasa kesejukkan aku rasa skang ni, walaupun duduk kat opis aku. Centralized air cond takde la sesejuk air cond ni.

Deskripsi tempat aku dan apa aku rasa sekarang ni:

Aku duduk bebetul bawah aircond indipendat(maknanya leh bukak sendiri dan tutup sendiri oleh kita. Kalau central air cond technician ja boleh tutup aircond tu) jenama YORK, jenis cassette air cond (<--Google la sendiri nak tau). Part paling best, air cond tu tak swing2. ja dok rasa angin sejuk kat DirectPC, meja dan paling penting tangan aku. Cari remote tak jumpa. Sah sorok dah.So kerja aku dah habis setakat ni. Aku cuma perlu buat rondaan. Jenuh aku nak menaip ni pun ketaq tangan dah. Haha.

Soalan aku kat depa2 ni: Kat India sejuk sangat kah? And panas sangat ka keadaan opis ni?

-----------

[Out of topic]And harini aku tak bawa telepon mudah alih. Mudah sangat nak alih sampai lupa nak amik pagi tadik. Haish~ Malam ni adik aku terbang ke Medan, Indonesia. Nasib baik naik kat Penang. Naik kat KLIA, kena menghantar pulak :P

-----------

So dah sejuk2 ni. Apa lagi. Mari meronda kawasan :D. Boss, ada kerja cari saya satu bangunan ni ya. Haha

p/s: Kenapa Ltdl (Le tour de Langkawi) tak semeriah dulu?? Dah di downgrade ka? Teringat dulu, siap masa sekolah kena turun tepi jalan. Babai kat depa. Haha.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Afida Anuar berkata…
Jat, akak rs keadaan opis mmg tengah 'hot' pn..'hot' dlm kebekuan...heee..
klu tempat akak kat bawah tu lagi la..rasa cam dekat kutub utara...eheh
nectarous berkata…
Jat, hg tutup la manual. Tp kena berdiri atas kerusi la takot depa nmpk plk.

Pasai Ltdl tu aku rasa dh jd mcm biasa dh kot tu yg mcm xrasa dh kehangatan dia kot.. huhu..
M@YaZ berkata…
kak fida -> hot tu kenapa ada '' ??? Wah, dah besa pi kutub utara ka?

mhd hazim -> haha. Mmg la nampak kalau aku buat macam tu. aku rasa suhu tak tinggi 16'c ja :p
Hafizzul Kamarudin berkata…
wah...ini suda lebeyy...dah la memekak je keje....sib baik aku x dtg td..jat esok (jumaat) aku lambat skit tau...mybe lepas jumaat kot...aku kena cakap sbb ko assistant project lead..
bini edy berkata…
Kat tmpt ktorg ada cntroller.tp aku bngang gak psal org y duk jauh ngn ekon yg pgg cntroller.kan sng kalau manusia yg duk bwh ekon tu pgg.mayb manusia duk bwh ekon tu jrg dtg keje kot.hehe.
Tanpa Nama berkata…
haihh...

mcm2 perangai diorg dok bawak ke sini..kat sini takde la pasal kes air-cond tu...

tp yg tak bole blah kalo time diorg bercakap kat henpon...giler kuat...ke org sana tak dgr...

ada skali tu tgk borak ngan bonda, ada sorg mamat ni dok pegang tepon dtg join dok sebelah..ckp dah la fullblast,dtg dok dekat lagi...suara lagi, 'perfume' lagi...aku hentak kang!

ehem...sekadar luahan perasaan..
M@YaZ berkata…
pijo -> bawa sweater. Kasik sweat skit. PC aku kalau pgang CPU processor pun ok dah skang ni. Sejuk je. Wakaka.

lisa -> haha. Betul2. Tak pun ekon tu tala jauh. Bukan 90 darjah celcius ke orang bawah ekon. (Haish..dah dua hari kesejukan)

im -> haha. Mmg. BUkan stakat telepon. Jap lagi kalau jumpe show stopper system. Tgk la. Semua nak cakap. Tak tau sapa yang mendengarnya. Gila psycho.

haha. Pening bonda kamu nanti IM :p
Tanpa Nama berkata…
cos u hot n u cold... weh le tour pagi tadi wat aku migrain...dua jam lobih stuck kat damansara... tak der saper lambai pown

Catatan Popular