Award masuk ward?

Salam,

Ntah ape2 la rekaan blog ni untuk tagging. Bencinya kena jawab. Tidak kecik ati. Kalau ni kena tag cute blog oleh adik kecik kita, lela (yang berat tak pernah cecah 44 kg ek?). Haha. Nyway thanks ya. Pada sesiapa yang tag aku, dan aku lupa jawab. Sila bgtau ya. Takut ada kecik ati. ;) Jenuh nak pebesaq satgi. Kah kah kah.

Award:
Ahha. Cute nya aku. Wakak. Lepas ni kena tukar theme blog aku warna pink plak la. ;)

Ceritakan serba sedikit org yg memberikan award ini kepada anda

Haha, cite ape ek .. jap

1-dia suka pakai stokin..kalo nak tdo,sure dia akan cari stokin aku dulu..baru boley tdo..
2-dia adalah seorg yg senang nak berkawan..
3-dia adalah seorg yg senang juga nak dapat musuh..
4-dia suka bawak keta laju2 walaupun keta dia tak laju..
5-dia suka menyanyi/berkaraoke dalam bilik sorg2..kadang2 smp 2-3pagi..ada one time tu,rumate dia ingat dia tgh mengaji padahal dia tgh melalak..hahha~
6-dia kurus. berat tak pernah cecah 44kg..
7-dia tak pernah ade rambut panjang mcm Fauziah Gaos..tapi teringin..tapi tak pernah..
8-dia tak pernah ucapkan 'i love you' pada mak atau ayah dia secara terang2an..kalo dalam hati tu memang setiap saat lah kan??
9-dia suruh adik dia panggil dia kakak/akak instead of nama dia ..(fyi,dia ade kakak jugak.tapi dia tak panggil dia kakak pun..hahah~)
10-pasni dia ade meeting dgn lelaki-perasan-bagus tu..dia tatau ape lagi yg lelaki tu nak SOUND dia pasni..wish her luck,yek..!!

hah, details tak aku tau pasal diri dia. My best buddy. Mesti la kenal. Wakaka (Gelak pusing2 atas lantai jap)

next is to mention about my hobbies/facts about me

Nih susah ni. Nak cite pasal orang senang.
1- Aku besar
2- Aku keje kat kompeni XXX
3- Aku dah kawen
4- Baby aku baru 9 minggu (2bulan 1 minggu)
5- Aku tinggal kat Subang
6- Isteriaku pun keje kat XXX
7- Aku jenis pendiam dan tak suka berkawan sangat
8- Kawan biar ramai tapi sahabat baik susah nak di cari. (kawan2 yang approach aku dulu, aku bukan jenis approach orang) ;)
9- Duit gaji baru masuk
10- Nak menabung, mau beli rumah. Hahaha

nominate 10 org utk dapat award ni

1- Tun Dr. M (aku dah komen, tapi derang filter, lepas ke dak tak tau la)
2- D.S. Anwar Ibrahim (sama cam tun Dr. M)
3- Ana
4- Laila
5- Reen
6- Baanu
7- Diana
8- Intan Liyana Hadinor
9- Poney
10- Nurul

tinggalkan kesan pada blog mereka

Udah dibuat kan :D

Regards,
TeMMon~

Ulasan

natni berkata…
(lol)
jat gler eyh
mn aci copy paste lala pny pehtu tkr kate name jer

wahahahahaha
^_____________^
M@YaZ berkata…
Wakaka .. ingat terpegun sebab orang tau pasal lela .. lalalala~
xxx berkata…
aiyaa...again aaa??
natni berkata…
tag jat blk buleh ke
sng kje xyah wat lg da
heeee

truskn kekiutan anda heh
pink kn tau jgn lupe
^_______^
LeLs berkata…
mengong..

copy paste pulak...

tak aci betul...!!!

huh~

Catatan Popular