Muter Kepalaku

Salam,

Anda nak rasa dok pasar? Meh dok kat opis aku. Tatkala depa berbincang yang selalunya lepas kenyang lunch makan vege food, depa boleh dok "meeting" kuat2 dalam kawasan cubical tanpa menghiraukan orang lain. Sebagai contoh untuk anda lebih memahami situasi diatas, Bayangkan cubical workplace untuk 40, separuh daripadanya daripada negeri yang bahasanya tidak dapat dipahami. Dan selepas lunch, boleh dikatakan SETIAP mereka akan bercakap/bertekak/meeting dan macam2 lagi la, dengan agak kuat, bingitkan telinga dan sangat menjengkelkan telinga anda. Mungkin juga ini symptom2 kekenyangan bagi derang. Kalau nak diceritakan tentang bau2an "semerbak harum" kasturi lagi la kan.

Ha, ini keadaan dan situasi yang aku terpaksa berdepan sekarang ni. Haha. Best ho~ Macam pasar, nasib baik la aku nye keje tak banyak dan tak stress. Kalau banyak aku tak tau la. Boleh jadi aku jerit "Hoi, diam boleh tak~!" dan semestinya derang berenti sekejap, pastu sambung balik berkomunikasi antara mereka kerana tak paham bahasa aku cakap. Wakaka~!

DeM, ini lah pengalaman paling menarik dalam hidup saya.

(tidak lebih 200 patah perkataan)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

ViNiL berkata…
hahahah mmg best...
Hafeeny berkata…
hahaha..hah..tu je yg aku leh komen.
Noli berkata…
sy penah rs keadaan tuh ms duk training lab aritu..kakakaka..rs la kamu..haha...
M@YaZ berkata…
bg cik -> gelak saja kah

iffah -> ko rilek je tak pakai topeng tutup mulut ke, perfume ke. Hebat ar ko~

Noli -> wakaka, takpa, nasib baik waktu2 tu kena turun padang, ronda2. Tanggung jawab YB kena jalankan. Wakaka .. :D
LeLs berkata…
hahaha...

itulah..len kali blaja je lah bahasa dorg plak..

pastu boleh join..

hahah~

p/s : TAHNIAH..anda dapat award..!!sila amek award anda..
M@YaZ berkata…
Haha .. blaja la nih .. tapi tetiba tak bersuara lagi arini. Haha. Diorang tau kot aku kutuk derang dalam blog ni .. haha

Terima kasih .. award ape plak ni .. isk isk isk
Afida Anuar berkata…
Biasa arr tu ajat..klu gi negara depa lagi la..huh...dengan bau bauan lagi..erkk... ampunnnn
aziz berkata…
jat ko beli satu perfume.. kalau diorang berkumpul ko gi sembur kat diorang.. balik kerja mesti diorang gi beli perfume..
Fauzan Ahmad berkata…
aha, ni gomen ker atau swasta?

ni bukan Kementerian Pengajian Tinggi kan? kalau yer, Tuan nak hantar askar serang sbb lambat masuk Tuan


hai, tingkatkan produktiviti, kurangkan gossip keji
Fauzan Ahmad berkata…
silap

tingkatkan produktiviti, kurangkan birokrasi
M@YaZ berkata…
kak fida -> haha .. kak fida tak pa .. dah immune .. :p

ajiz -> nanti aku amik auto spray tandas letak kat meja aku. Curi kat tandas :p

Pojan -> wahaha. Bukan gomen dan buat KPT. haha. Ini kompeni XXX ;)

Pojan, ko tak tengok slogan UMNO lagi. Tingkatkan Korupsi, Majukan Kroni. Wakaka
shauqi berkata…
ijat, ko ckp la.. xphm, xpham.. byk2 kali mcm mase kite kat MAS dulu..haha. kat sini kalo ade budak ckp je trus aku ckp x phm..hahaha
Hafeeny berkata…
bleh tak aku mo jerit kat sini..aku peninnnnn..adoi. sungguh aku tak tahan..
M@YaZ berkata…
coki -> masalah nye sebut "tak paham" derang tak paham. Kalau baanu cakap dulu boleh la. wakaka .. (baanu gak kena)

iffah -> jerit la sekuat ati kamu. wakak. Jap, tak tahan bau ke tak tahan derang bising? wakakakaka
**mEaSa** berkata…
Oo.patut la wat rondaan eh td.cett..
M@YaZ berkata…
;) itu lah kerja ku .. wakaka ..

Catatan Popular