Seronok bekerja~!

Salam,

Ahah, seronoknya aku ada kerja. Dulu kalau kawan2 bukan dari triple x tanye.. "ko buat apa sekarang?". Banyak jawapn yang leh kuar dari mulut aku.

1. Aku makan gaji buta..
2. Aku idle..
3. Aku ada online training..
4. Study pasal software testing..
5. Attend online trening dari india..
6. 8uat rondaan (mcm bos seh..)

Ahaha, tapi itu semua dahulu. Bukan lago sekarang. Walaupun internal ja, atau nama lain Proof Of Concept projects, tetap aku anggap project yang punyai client yang bukan dari dalam triple x. Kakau mcm ni selalu kan best. Haiks..

Ouh, semua geng triple x tanye aku. Ko gi ke tak? Ko dapat gak kan? .. Haish, jawapan aku, aku tak dapat apa2 berita mcm korang dapat okkey. Ahaha, korang ni, aku bukan emo. Aku bukan tak nak.. Ditelan mati isteri, diluah mati anak.. ( boleh terima tak? Eh, babah memain ja :P )..

Kalau dapat aku sykur, tak dapat pun syukur. Dapat syukur sebab aku ada real project. Aku tak kisah, janji project, ko campak la aku mana pun (cewah.. Yeye jerk..). Kalau x dapat gi situ pun aku sykur. Leh teman mamah dan byby gi kerja sampai deliver. Dah masuk 3rd trismester dah ujung minggu ni (eh betul ke? Nnt kire balik)..

Ha, so kesimpulan kali ini, aku suka kerja.. lalala~ (pinjam tm hanisah)..

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Catatan Popular