Yey, aku ada keje .. akhirnya~!

Salam,

Ahah, at last, aku ada project. Idak le lagi aku dok makan gaji buto kat opis. Busan seh takde keje. Tapi....

Ada keje, cuma 3 orang je in team. Nak kena settle kan dalam masa 5 hari ja. Gile argh, tertekan gak, tapi terpaksa gak la buat dengan rakan karib yang ada ni ha.

Aku sbenarnya baru di assign masuk project ni disebabkan yang lain semua project kat Moto. So "leader" minta aku join. Aku dah la takde idea apa derang buat ni. Adeh la, nak kena studi skit. Baru bleh run testing ni.

Ok la. Kiteorg nak kena cari jalan. X nk datang ujung minggu atau balik lewat. Haha. semuga berjaya (pujuk diri sendiri..)

Regards,
TeMMon~!

Ulasan

ReeNDu berkata…
aaahh jelesnye.. bile laa aku nak ade keje nih..
Hafizzul Kamarudin berkata…
yeah...inilah semangat team lead yg kita mahu....wakaka

Catatan Popular