Takziah Kepada Muhaiminin Ali~

Salam,

Pertama2 aku ucapkan takziah pada Minen dan keluarga atas pemergian ayahanda anda yang di sayangi.

Mari lah sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah~

Aku tau pun lambat, dari Hafiz aka Ayam. Tu pun tergerak nak YM. Asalnya nak tanya pasal opis dia kat mana. Then dia bgtau pasal minen. Baru aku tau pasal Minen. Ayahanda minen ni aku pernah jumpa sekali kat KLIA sebelum minen gi India. Ada tanya kat hafiz tadi, sakit apa ayahanda minen ni. Hafiz tak pasti. Dia cakap kalau tak silap stroke 2 hari lepas. Mak dia call waktu tu. So itu je la info aku dapat.

Semuga sahabatku minen bersabar dengan dugaan yang dihadapi. Teringat kata2 mak aku time nenek aku meninggal dunia 2 tahun lepas. "Yang mati makin jauh, Yang hidup makin dekat"..

Maksudnya yang mati semakin jauh kita yang hidup tinggalkan. Makin lama makin hilang di ingatan kita. Manakala kita yang masih hidup ni, makin lama hidup, makin dekat dengan kematian kita.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

humaimee berkata…
Moga ditempatkan di kalangan orang yang soleh. Amiin.

Takziah buat Minen. Sy turut bersimpati.

Catatan Popular