9 bulan di dalam perut mama~

Mama pekena ayaq gelaih besaq kat shah alam..

Salam,

Malam ni genap la 9 bulan baby masih di dalam kandungan mama@isteriku. Phew, pantas masa berlalu. Mama ajak minum kedai gelaih buah besaq kat shah alam. So aku on ja. Sambil update blog.

Aku pun dah berhenti kerja dari Satyam. Eh, ops, kompeni xxx. Dua tahun tabur keringat utk kompeni org asing. Semata2 mencari pengalaman. Hidupku di penuhi dengan warna warni software testing. Tak semudah nama bidang testing. Malahan di malaysia banyak sangat kompeni yang belum ada testing department.

Aku lepas ni akan bekerja di satu kompeni. kalau selalu dengan radio, korang cuba dengan iklan yang disudahi dengan "sebuah agensi dibawah MOSTI". Aha, situ la aku akan kerja 17 hb ni. Dah confirm aku masuk nnt akan ku bgtau kat semua ye. Apa pun aku harap aku leh serasi dengan apa jua rintangan yang bakal aku lalui nnt. Tak lupa juga aku doakan pada rakan2 yang lain..

Regards,
TeMMon~!

Ulasan

bini edy berkata…
cybersecurity :)
M@YaZ berkata…
maybe.. maybe not .. wait n see .. :D
♥ p a a n i ♥ berkata…
mama besau mama besauuu wkakakaa

barot mama ukor gune perottt i. hahaha
Jafni Hanan berkata…
All the best bro..
@naBest berkata…
Pony-hahaha..nightmare betol kena pakei barut dari perot kamu ittew..sib baik barut baby x ukur guna perut kamu. Huahuahua
M@YaZ berkata…
poni: ehehe .. camner kamu bile ngandung nanti ek ? :D .. nak bahasa kan pojat ape ek??

jep: thank bro .. welcome to da club also .. ;)

Catatan Popular