Tahniah

Salam,

Tahniah dapat 10A.

The only student get straight A's kat Sek Men Convent Alor Star, itu ja aku nak ucapkan, 3 hari aku usik adik aku:

3hari lepas
===========
Me: "Bg cak(me) dah tau result dek na.. lalala"
Dek na: "ala, ya la tu. menipu. Alah, tak kesah dah, SPM dah buat, terima ja la keputusan apa terima, bukan leh nak ubah apa dah"
Me" "Tp bg cak dah tau result .. lalala~ .. pakai ic dek na 92***********"
Dek na: "ya la tu, ala tak kisah... (stop 2 saat) .. dek na dapat brapa? ada tak dapat A ka?"
Me: "eh, tak boleh bgtau .. surprise .. tunggu dan lihat ja la :p"

haha .. aku mmg suka sakat adik aku yang kecik ni. Dengan adik beradik lain semua dah besaq. Tak best. :p .. apa pun ni muka dek na dalam kelas ..

credit to adila for the picture :D


Ahha.. bila nak fly ni? haha .. keputusan harini buat semua family gembira sedikit. Mana tak nya sebelum ni semua asyik risau kat abah ja. Sebab kena pancreatic tumor peringkat awal. Doakan semuga abah berjaya harungi dan buang tumor tu.

k lah, malas bebel. :D,

Regards,
TeMMon~

Ulasan

♥ p a a n i ♥ berkata…
waaaaaaa gile lah dekna 10 A. hebat2. thniah2

Catatan Popular