Hectic days~

Salam,

Sape keje gomen atau ala2 gomen? Mesti seronok kan nak habis tahun ni .. Boss asyik sebut KPI, ugut KPI .. apa barang?

Termasuk la aku ni ha. Aku pikir2, sapa la cipta KPI ni. Pastu ada markah plak kan. Nak lebih semuanya. Kalau leh 5, semua nak 5.

Baik buruk KPI.. mari bincangkan (ouh, mesti la aku list yang buruk)
1. Aku pening, multitasking gile .. WB keje dulu pun tak teruk macam ni ..
2. Semua nak cepat. Macammana? Keje sepah2..
3. Aku dah tak tentu hala .. last2 aku ignore semua boss cakap, dan cari keje baru .. amacam?

Korang macammana weh yang keje ala2 gomen? stedi lagi ke? mesti boss korang best kalau stedi .. jgn boss pompuan macam aku sudah .. pok pek pok pek~ (ops.. baru minta maaf raya lepas.. :S)


Regards,
teMMon yang Tertekkan~

Ulasan

M@YaZ berkata…
aku pun tak suka KPI..
M@YaZ berkata…
huh? sape pakai akaun aku ni .. akaun aku kena hack .. siot ginger ..

haha ..

aku bertambah penat bila dua2 orang tuaku sakit .. ayah ana sakit buah pinggang .. ayah aku kanser pankreas .. haish .. dah tiga minggu berturut2 aku balik Gerik .. weekdays jaga ayah aku ..

tambah dengan KPI lagi .. aduhai la .. pening kapla
bini edy berkata…
aku dh menyampah dgn keje ni. aku tgh pk nak cari keje baru ke nak jadi suri rumah hahaha

Catatan Popular