Expect the Unexpected

Salam,

Heh tajuk ape la nih. Sebenarnya nak share 1 thing la. Selalu jadi kat semua orang. Tapi perasan atau tidak ja. Aku ingat point ni masa tengok movie "How to Rob a Bank". Point no brapa tak hingat. Tapi ada la Expect the Unexpected.


Jadi pada aku bulan ni. Aku banyak bocorkan dan darahkan poket aku. Sampai takde duit dah skang ni.
  • Yang paling best aku project aku service kete ujung bulan ni, tapi datang bulan awal 3 minggu plak dier.
  • Then moto aku gasket minyak itam leaking. So next month confirm major services (haish)
  • Phew, then problems ngan cadar aku ngan customers.
  • Beli barang2 untuk hantaran tapi ni dah expect, but still ingat bulan depan nak beli.
  • Bil letrik umah bulan ni rm80, double from last months argh PC tak off bulan lepas.
  • Penggunaan minyak kereta double/triple up sebab dah lebih daripada aku guna sebelum ni, nak nak minyak makin mahal.

But still positive thinking about myself. Not worries to anything bad happens. Tak tau nape. Still tenang.

For those who want to derma to me. Please do so keh ;)
You can derma by buying all my goodies at Zaiton Ariffin site.

Ulasan

Afida Anuar berkata…
Huhh..strategi bijak nk jual barang.. ekkeke.

ekceli bukan ajat sorang yang sengkek. Akak pun same la.. biasa la dah nk ujung bulan ni. huhuhuhu.
Tu la tatau nk derma kt ajat camne..huhu..
Tanpa Nama berkata…
tp mmg kan.. pelik nape aku tgk ramai sgt org bln ni sengkek abis.. aku pn termsk dlm golongan org yg sengkek tu..

arap dpt survive smpi gaji msk.. huhu~
@naBest berkata…
ani sengkek?? manakah pergi nya duit ko yg berkoyan2 tu? hehehe
M@YaZ berkata…
Takut nya bila masuk alam perkahwinan .. Inilah dinamakan inflasi ani ..

kak fida .. maybank 2u derma tak kena caj .. account saya ada kat site barang2 jualan saya .. huhaahah
Tanpa Nama berkata…
berkoyan2 ke.. abes beli set tdo ler.. tdo itu kan 1 nikmat.. kena la selesa2.. wahahaha!

oo itu la en.ijat,, jom berjimat~

Catatan Popular