Ferrari untuk dijual

First time aku tgk ferrari yang dihidupkan engine depan mata aku sendiri. Reverse dan ram plak depan mata aku sendiri. Mak ai bunyi dia, betulla orang puteh kata. Kalau ada perempuan seksi lalau pun, orang laki akan tengok kete ferrari daripada perempuan seksi tu. hehe. (gatal plak)



Cerita nya bermula bila aku gi basuh kete aku kat meguiar's show car detailing centre kat PJ. Basuh kete RM15 hinggit hoo. Mane tak Rm15 nya, semua ferrari, merc, lamborghini, bmw and etc. Kete2 besar yang ade time tu, Ferrari Modena 360 nih untuk dijual- rm780K, BMW M5 original yang tuan dia baru berumur 26thn, BMW X5 4X4, Lamborghini, Jaguar, dan keta2 dari swift club dan ford focus club. Makna kata Hamster aku (vivi) yang paling kecik kat situ. haha

Layan ja gambar2 ni :D



Lamborghini

Ulasan

Catatan Popular