Journey to The Centre of The Earth 3D

Salam all,

First time berpeluang tengok cerita 3D (tgk muviee pakai spec itam :p). RM18 melayang. Nasib baik boss belanja. Hehe, sorry boss, kena pow dengan semua opismate yang agak sengal. ;)

Gaya budak peghak .. dah la pakai baju PROTES minyak .. haha

Best ke 3D? Ramai yang pernah tgk kot. Aku?? tak pernah. Dan baru tau 3D tu macammana. Sangat live dan sangat mengejutkan bila part2 yang rasa screen sangat dekat dengan mata kita. Part first yang mengejutkan bila hero cite nih, Brendan Fraser meludah lepas gosok gigi. Terasa meludah betul kat muka nih ha. Hahah. Orang sebelah aku paling bising time tu. Tertekan gak. Pastu ade peluang tukar tempat. Terus aku tukar. YeY~!

Cite nih tak sampai sejam 30 min kalau tak silap aku la. Pendek sangat. Cerita dia tak berapa kuat sangat, or mungkin aku ni tak puas tgk 3D tak tau la. Cerita dia kadang2 sangat slow. Kadang2 sangat menarik. Banyak persoalan yang nak ditanyakan. Macam, macammana bleh ada line phone kat tengah2 bumi, time Sean dapat call dari mak dia. Dia bgtau mak dia, uncle dia bawa gi fishing. Tak logik sungguh. Walaupun cerita tu mmg tak logik. Tapi bagi la masuk akal skit kan. Haha :p


Ape pun, aku tak galakkan abihkan rm18 untuk movie nih. Macam tak puas plak. Tak tau la tak puas tgk 3D ke tak puas jalan cerita. Still aku rasa tak puas. :D

Have a nice weekend all~!

My rating : 5/10

p/s: Boss .. thanks for Baskin Robbins~! First time eat it. Dan takkan beli sendiri kot. Mahal nak mampoS~!

Ulasan

Catatan Popular