WB Dijemput Kah?

Salam semua,

Semalam aku dok kalut baca blog pasal politik. Si WB mai kat aku. Dia kata dia tak dijemput pun gi makan bersama2 client. Haha, aku cakap kat dia, sabar la, depa jemput punya. Hang buat kerja kadang2 lebih teruk sama ngan yang tak hidden. Mesti depa bawa. Takkan Team Lead sampai hati tinggalkan ang. Melampau la.

Pastu sebelum balik dia dapat email dari Team Lead, dijemput. "On Behalf Of H****". Dia dok bising2 plak kat aku. Pesepa on behalf plak? Client sendiri tak jemput. Sedey ar camnih. Haha. Aku cakap kat dia. Team Lead dah bincang dah kot. Hang tak di hidden dah kot. Dia buat tak layan ja kat aku. Hampeh betul la mamat nih. Terasa macam sms tunang aku pastu dia tak balas plak. Haha.

Pastu Team Lead datang kat WB tadik. Jemput pergi. Nak tau sebab apa. Sebab WB ada keta. Waha, sejak bila WB bawa keta gi opis? Ntah la dia, suka ati ko la kan. Kang aku tanya tak jawab lagik. Haha

Pesanan untuk WB kalau ang dan buka blog aku la. Jap lagi kalau depa tanya hang dah lama ka join team dengan depa yang tak hidden ni hang nak jawab apa? Pikiaq siap2 la nou. Kalau nak kantoikan boss, time ni pun sedap. Biar depa terkelu. Haha. Tapi mau pikiaq la, pilih jalan terbaik la, selamatkan semua orang. Hang pun dah macam nak selamat dah nampak gayanya. :D

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
apa kaitan kamu dengan cadar??

text aku
0139156946
aku serius nak tau, aku nak jual cadar gak!!!
M@YaZ berkata…
erk .. hehe .. aku penjual cadar~ :D buat blog ataih nama mak aku. Nanti kalau free aku call. Mungkin isnin ni. Sebab nak settlekan banyak masalah yang timbul la nih. Hehe. Nanti aku bgtau pasal cadar/call ang keh. :D

Catatan Popular