Who I Am or Who Am I?

Salam semua,

Sebenarnya aku bukan suka menilik aku nya perangai melalui bintang2 ni. Bintang apa? ehehe .. ala yang capricon la, taurus la, tikus la, rimau la, ape semua tu la. Tapi aku baca2, ada aku setuju ade aku tak. Korang pernah baca bulan2 lain tak. Hehe, kalau baca bulan lain, ada gak yang kena ngan kita walau sedikit. Aku baca semua tadik, aku suka part ni. Sebab memang perangai aku yang aku tak sedari. Lepas baca baru aku tau aku mmg jenis nih.

"He knows so many people,but he has a few friends. He looks for quality friends than quantity friends. He will be close with some friends shortly and move on. " Ya, ini pun, kawan2 rapat aku pun tau aku jenis kenal kejap, tapi terus kawan baik dan rapat. Tak semua dapat merasa kawan baik ngan aku. Maafla ya.

"He always feel lonely even surround by many people. He could create his own little world, and sometimes no one would understand him. He looks only for future and he thinks he lives for the future. He may wonder how many people think like he does, but he does not want to be like the others." Very true of me la. Aku kalau ramai2 sangat orang sekeliling, mesti aku pikir benda lain. So bila korang buat something grand macam BBQ ke, party ke, cuba cari aku, mesti mengilangkan diri ditengah2 ramai orang except my bestest friends ada di seblah.

He may seems careless, but actually he is a thinker and a stubborn one. Haha, no komen, but it is true :p

Always be interesting, then you could have him beside you. Lalala~

Ahha, dah la skit2 reveal sapa aku nih kan. Yang ni antara yang betul la setelah aku ada masa membaca semua bintang2 yang ada. ;)

Apa pun, mari bekerja jom. Sudah la skit2 blog.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
Point yang last tu tak tahan tu.... tp mmg betol pon.. hohohoh
M@YaZ berkata…
Eheh, u-oul judge sendiri keh. Tapi apa yang tertera rasanya mmg betul dan kena ngan jasad dan rohani Mohd Aizat. Haha :D

Catatan Popular