Hari Mamai Sedunia

Salam semua,

Heh, hari ni datang lambat opis. Pukul brapa? 11 pagi baru sampai. Kenapa?
  • Semalam gi uia, sampai rumah dekat2 pukul 1. Tidur lebih kurang pukul 2.
  • Salahkan bateri handset. Alarm pukul 8.20 tak berbunyi disebabkan bateri telepon sudah habis kuasanya.
  • Bangun pukul 9.30 duduk lelame, dok teringat harini weekend. Maklum la semalam cuti kan. Haha
  • 9.40 baru sedar hari ni kerja, mandi siap2 dengan sangat kelam kabut~
  • Kul 10 pagi baru boleh bergerak dari rumah, tau tak aku ingat hari ni Hari Jumaat, siap mandi sunat Jumaat lagi. Kehahaha~ mengong.
  • Dah sampai kat opis aku tengok jam, [THU, 9-18], masyAllah, hari ni hari khamis la, aku pakai baju melayu dan selipar ja gi opis. Mamai sungguh aku, Pecut balik umah~
  • Iron baju kemeja. Argh~ Dah lambat, mesti training VB dah start, telepon still tak dapat nak open
  • kul 10.40 baru dapat keluar rumah. Pecut sampai kecut perut.
  • kul 11 baru sampai opis, buat muka kering je duduk lam training. Shet~
  • nasib baik kawan2 semua ok. Tak bising aku datang lambat~ \:D/
Regards
TeMMon~

Ulasan

Noli berkata…
wohaaa..kemamaian mengatasi segala..hehe
**mEaSa** berkata…
Aizat,hari ni hari khamis :P
hazlif berkata…
sy pn rasa cm arini ari jumaat...
M@YaZ berkata…
Noli: :p

Sarah: Baik puan ;)

Filzah: aha, satu lagi penyebab rasa hari jumaat, umi aku nak datang kl malam ni lepas balik kerja. So menambahkan kemaimaian aku :p
Afida Anuar berkata…
luqlaqnye jat arini..tau arr tak lame dah lagi nk jadi bapak orang;)
M@YaZ berkata…
Bila jadi bapak orang ok skit .. ada orang tidur sebelah. Ni tidur sorang2 .. mane nak sedarnya
Afida Anuar berkata…
whuaaa..dah tak sabar2 nih!!
M@YaZ berkata…
Ya .. tak sabar .. 2 bulan lagi .. huahahah \:D/
aziz berkata…
jat ko high ye..
M@YaZ berkata…
erk .. haha .. tak .. kenyataan jiz .. 2 bulan lagi .. haha
M@YaZ berkata…
eh .. betul2 .. kalau ikut tajuk tu .. aku high .. hahaha :p terkena virus ko la nih jiz
@naBest berkata…
jat high?? Ngeriiiiiii...
miszacasian berkata…
hahahaa..
ijat ijat!!

mmg patut la ijat kawen cpt²..
klau tak mmg slalu high cam ajis jer..

hahahahaha
bini edy berkata…
eleh ana..yeke ngeri?hikhik
M@YaZ berkata…
ana: eleh .. ngeri nak buat pe? Lari ke? kah kah kah

wawa: erk .. haha .. tuh la .. kena kawen cepat2

sangap: hehe .. ana besa la :p

Catatan Popular