Kalau ku tahu~

Salam semua,

Dari nak balik bekerja, sampai sekarang nih la aku lalui
  1. aku tak tau bila berbuka bersama rakan2 sesama department
  2. tau pukul 4 lebih, pkul 5 call nurulazwa, thanks laila bagitau pasal berbuka malam ni
  3. Sampai di SOHO pukul 6.30, tak dak sapa lagi sampai kecuali kak fizah
  4. kul 7, pelangi diluar sungguh cantik (tgk gambar kat bawah, nak clear double click kasi besar)


  5. pukul 7 gak, lupa larikan askar2 game online aku (Travian), call shauqi untuk selamatkan diorang. Haha, terima kasih shauq
  6. tengah sembang2 aku tau Faheem akan datang, (berkata aku dalam hati: Alhamdulillah, nasib baik aku datang, lama tak jumpa, lepas ni bila nak jumpa)
  7. lepas tu aku tanya, kenapa skit datang, mana yang lain, pastu aku sangat terkejut. Rupanya ada orang tak suka aku ada. Tambah2 bab makan2.
  8. Sedihnya, kecik hati tak hingat. Okeh, its the last event makan2 ngan teammate for me. Aku malas nak ambil tahu dah kalau semua buat makan2 ni. Niat di hati merapatkan ukhuwwah, tak sangka ada yang berebut rezeki yang banyak.
  9. Aku amik dari positive side, play safe, buat muka tebal jumpa semua orang. Makan pun malas nak tambah, alasan paling senang nak letak aku tergigit bibir, sakit gila. Tak bleh nak makan, tapi melantak juga sebab parents ngan tok wan selalu pesan, makan sampai habis, jangan membazir.
  10. So pengajaran buat aku: aku baru tau, aku ni sangat jahat dan tak di sukai ramai.
  11. Story of the day, jangan pergi dah kalau semua buat makan2 ni, kecuali buffet...
Selamat berpuasa semua, Maafkan aku kerana selalu menyusahkan korang semua. Aku akan cuba tidak menggangu ketenteraman korang lepas ni. Tak sangka aku penyebabnya. Maafin~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Nazrah Abdul Aziz berkata…
Hemm..abaikan jer sape2 yg wat jat terase tuh..naz xtau sape tp maybe die xsengaja kot..or maybe dier terlupe ukhwah tu lbh pntg dr mkn..hehe..hemm..xpon, maybe mknn kt soho tu sedap sgt kot jat..tu yg xckup tuh..huhu..pe2pn, jgn serik k..ukhwah fillah abadan abada..cheers..ceria2 slalu.. =)
Hafizzul Kamarudin berkata…
itu le jat..bila kita biar nafsu ambik alih tugas akal,camtu le jadinye, ukhwah tolak ke tepi yang penting tembolok penuhkan dulu...aku pon sedih td sebab ada yg tak nak datang sbb kecik ati..kalu ikutkan aku pon x jadi g td, tp aku rasa bersalah,rasa cam tak bertanggungjawab lak...lepas ni kalau ada lagi makan2,tgk la dulu camne...
aziz berkata…
rileks la jat.. xde ape2 tu.. lain kali kasi join gak.. br best sikit ade ko..
miszacasian berkata…
ijat, yg pasti nyer bkn sbb mkn ada certain people kecik ati or so on...
masing masing ada sebab tertentu..
n again, bkn sbb tak suka ijat dtg okeh!

kita pegi mkn reramai nie pun utk merapatkan silaturrahim antara sesama kita kan..bkn senang nak dpt 1 dpmt mkn sesama bergurau senda kan..[tadi pun ramai jer yg tak dtg kan~ =( tak per la..len kali kter g mkn sesama agi k ;) ]

dh toksah pk yg bukan bukan k ;)

len kali klau ada mkn2 dtg tau!
jgn memalu..
hihihihihih ^___^v
NHY berkata…
erk, apakah yg telah blaku ini?

ala mr bear, mereka2 itu (w'pun xtau sape sbnrnya) ada sbb lain kot kalau nk naik angin ~ ckp je camtu. but like the others have said, lalala~ je la ek ^_^

dh nk kawin dh jat, xyahla nk merajuk2 ek, haha. . btw, rajin2 ajar laila wat vb tu (^o^)v
natni berkata…
salam jat...
sapekah yg membagitau kamu cter sebegini...kalo la kamu terasa sbb sy ke smlm...kamu silap tau, kamu cm xbese saya ni kan pemalu org nye,dat y masa sampai tuh org nyorot2 xtego korg yg kt depan tu...ape2 pon sy mtk maapla kalo sy penyebab nye eh

(kenapakah sy merasa bsalah walopon saya xbesalah sy rasa,uwaaa-->konplik dalaman)

=]
diana abdullah berkata…
apekah nih...jat oh jat..nape majuk2 nih jat...u kan ensem, gagah pekasa..isk3..dah la bucuk2 manja..nak i pujuk hatimu yg lara tu ka? raya mai la umah. aku masak cokodok spesel kat hang..:-P
@naBest berkata…
dear, kenapakah??? Jgn sedey2 ye.... jgn lupe datang ptg ni tau... nk jumpe awakkk..... *wink*

p/s: Berbuka kang jgn malu2... kite kite aje..
LeLs berkata…
sengih je aku baca si Temmon nye entry..

memang semenjak dua menjak ni aku rasa dia tak stabil kot..

asyik moody/cepat terasa/suka nyakat org lebih2...

hmm..

maybe sebab mau kawen agaknya..
banyak bende kene pk..

takpelah..
hari jumaat ni kita melantak habis2an...

peduli lah org nak kecik hati ke ape ke..aku nak makan byk2...

ahhahaah~

<--konflik dalaman jugak..!
M@YaZ berkata…
naz, ajiz, wawa dan honey, thanks keh. I miss u ols, sorry macam lela kata, tak stabil skit sehari dua ni. kelenjar adrenalin merenjis hormon laju skit sejak dua menjak nih~

ahmad dan intan. jangan emosi sangat. Biarlah yang berlaku tu berlalu. Jadikan teladan~

didi~ cokodok? menarik. kalau dan aku singgah, sebab aku nak kena pi Selama ni. lama dah tak singgah rumah orang tua angkat aku kat sana ;)

ana = erk? hehe, nanti la orang cerita. cedey arr. Nyway jaga diri bebaik. Risau bila laptop nurul kena curi time semua orang takde kah umah semalam tuh~

kah kah kah, okeh, mari kita lupakan benda2 yang keruh ni. Ambil air mineral. jernih skit. ;)

(hani, where r u? sembunyi selalu ek :p)

Catatan Popular