Apa perasaan Anda?

Salam,

tak tau nak jerit ka apa ka. Okeh, try this :p

Apakah perasaan anda.. apabila.. kad kawen ada 300 untuk jemput kawan2. Tapi, kad tu dah habis, dah estimated lebih 50 orang lagi tak dapat kad jemputan. Dan diorang jenis cerewet. Jenis merajuk/tak nak gi kalau tak dapat kad/nanti kenduri diorang tak nak jemput anda/dsb..

Ya, anda lah orang yang merajuk tu. Pening kepala aku :p

Saya dengan segan silu meminta maaf kepada mereka yang lambat reply alamat. Maaf. Tetapi anda still di jemput ke walimah saya di A.Star. Sob3x.

Pening jap~~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

natni berkata…
erm jat amek la kad org ni ha, dpt jmput mulut pon xkesah..xpon kasik 1 pon xpe wakil tuk sumer..liquid blk or potong pakai marker cm kt bisnes kad jat tuh

^_____________^
aziz berkata…
cadangan : ko photostat jer kad jemputan tu jat..
Afida Anuar berkata…
Aku sukun cadangan ajis..eheh
Tanpa Nama berkata…
congrats in advance aizat!!!

minta maaf sesangat sbb tak dpt nak menghadirkan diri..keje tgh berlambak kat sini...1st day smpi terus masuk ofis, huhuhu..ni lah pekerja company xxx, huahuahua..
Nazrah Abdul Aziz berkata…
tu la..dhckp dh jat..xyah bg kat naz pn xpe..kami kongsi2 je pn ok..nant g pn same2..amik la blk ad nih..huhu..
bini edy berkata…
ala sian nye ko.meh2 ambik kad ko bg aku ni utk bg org lain.ko ajak kat blog pun aku dh ok dh.mekasih ye.
M@YaZ berkata…
Kepada semua,

semuanya under control. Tepon je senang. Lagi bermakna. Ngehehe.. :D

Catatan Popular