Various Political issues

Salam..

Tadi tgk berita. Gile geram bila najib kata minyak malaysia murah. RM1.40. Wakaka.. Tak penah boh minyak. Ikut suka ati ko je cakap~!!!
  • aku malas amik tau pasal politik PRK kali ni..
  • aku busan ngan satyam
  • aku busan ngan travian
  • aku busan dengan dakyah amerika dan zionis
So, teringat kata2 jap ngan fashan .. sapa leh survive dalam kompeni Satyam waktu ni sampai Satyam naik balik adalah hero. Hoho, kalau tak dibuang keje ek. And kalau Satyam masih leh berdiri kukuh. Hum, Kat Mesia dah nak siap bangunan baru. Apa kata Satyam Malaysia ni, kompeni lain amik alih, macam Shell ka kan. Buat Shell IT baru. Kan seronok tetiba aku pakai tag shell. Tapi tu la, jangan harap. Sapa la nak menanggung semua nya. Yang pasti aku tengah update resume kaw2. Negehehe. Expeced salary pun macam unexpected dari aku. Mengada semuanya. Harap ada rezeki anak. Jangan aku menganggur time timang anak sudah. Nak tulis apa dalam sijil beranak kat ruangan pekerjaan bapa. Haha..

Haish. Semoga pejuang Palestin yang dishadowkan umat Islam sedunia terus berjihad.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Afida Anuar berkata…
Gamaknya la, patut dari dulu minyak dah turun 1.40 atau kurang lg dari tu... tapi kera jaan yang 'baik hati' ni, tak kasi turun, malah rakyat lak bayar subsidi kat kera jaan...

dah la rumah PM kesayangan ramai yang sebijik kt cni ni, kos penyelenggaraan SEHARI 27RIBUU!!!!

Duit sapa depa guna tu murid-murid??

Duit rakyat jugak!
LeLs berkata…
aku busan gak...

erk..
hafist berkata…
mudah2an ada la rezeki utk ang time2 ni...INSYA ALLAH...

Catatan Popular