Tag dari kak fida~!

Salam,

Haha, kak fida, saya dah balas tag anda~! Haha. Nah hammik. Maaf lambat, folder gambar ada dalam external hdd. Tu yang lambat tu. Dan jarang baca kak fida nya blog sebab panjang sangat. Wakakakaka~!!!

Instructions:
  • Go to your photos folder in your computer.
  • Go to the 6th folder of photos.
  • Go to the 6th picture in that folder.
  • Put the picture on your blog and description of it.
  • Invite six friends to join the challenge.
  • Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Propeties gambar ni: Thursday, April 20, 2006, 5:57:10 PM

Haha, aku ingat aku tgh parctical time ni. Pas keje semua suh gi opis kolej aku. Kenapa aku gi opis kolej? Haha, aku rapat ngan team staff kolej aku sebab aku selalunye keje part time masa belajar. Haha. Aku nye besday lari dua hari ngan karsidy kalau tak silap aku la cd. :p

Yang tengah2 tu pengetua kolej aku. Hehe, Dr. Mohd Deen Md. Napiah nama dia. Pengetua paling sempoi penah aku jumpa selama. Dah 4 tahun kat kolej tu. Dia paling sempoi dari 3 orang yang lain. ;)

caption gambar skit: Aizuddin, Abu Qatadah, Dr. Deen, Aku, Ahmad Karsidy.

Dah, tak nak challenge sapa2 okkeh~!

regards,
TeMMon~

Ulasan

Afida Anuar berkata…
YE la ye la, pasni tulis update blog ngn sepatah perkataan dah la:P

ape pun, mekasih jawab..

wah gambar time muda remaja...eheh
M@YaZ berkata…
ngeheh .. jgn kecik ati kak .. tapi .. kadang2 tu .. akak tulis je panjang .. nak sampai satu dua benda ja. Haha. Apa pun creative dapat kat akak la. :p

haha .. gambar 2 tahun lepas ;)
LeLs berkata…
naseb tak celen aku..

fuuhh..~

Catatan Popular