Tiga bukit akan dipertandingkan

Salam

Haha, best gak PRK tahun ni. Tgk gelagat BN vs. PR lagik. Duit rakyat berteraburan lagi la nanti.
  • Bukit Gantang
  • Bukit Selambau
  • dan terbaru Bukit Lanjan

Bukit mana lagi ek lepas ni. Huhu~ YB Eli, dah tau yang ang tu suka tiduq boogel, len kali kunci elok2 rumah. Kalau orang lain ada kunci, tukaq la kunci2 tu. Boh selak kat pintu bilik dan tingkap2 tu. Ahahaha. Tapi, tak pa, dia tak malu dia kata. "Saya tidak malu dengan gambar saya tetapi saya menawarkan diri untuk melepaskan jawatan demi kepetingan parti saya," kata dia dalam sidang media pagi tadi. Wakaka. Maruah dia terjual dia tak kisah. Mantob~!

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Nuar berkata…
ahaha... jom join aku jadi ahli BEBAS..sokong PAYUNG, KUNCI, JAM, KERETA dll... parti2 lain semua busuk2 belaka... PR => BN = KATAK.. BN=>PR pun KATAK.. both xpegang amanah pengundi.. cuba diorg betanding atas parti yg diorg lompat time PRU12 lepas.. kompem x jadi YB.. haha.. baik kita jgn terlibat dengan permainan kotor diorg ni... busukkkkkk...

Catatan Popular