Ya, aku tau~!

Salam,

Haha, semalam berbual ngan rakan sekompeni. Nak cerita details dialog macam kawan2 len buat tak gheti aku. Aku buat point form boleh? Soalannya takdak, yang ada jawapan sahaja~ :
  • Ya, aku tau kemelut dalam kompeni ni tak habis2. Yang penting cashflow dia tak tentu arah.
  • Ya, aku tau kalau aku masuk memana project aku kena bagi 2 months notice.
  • Ya, aku tau mungkin gaji masuk tak seperti biasa lepas ni.
  • dan ya, aku tau ada syarikat lain nak beli kompeni aku kerja ni.
Haha, sekarang aku nak intro kat korang pasal satu kompeni baru yang menarik perhatian aku untuk cari info tentangnya. Nama kompeni tu Larsen & Toubro:
  • Larsen & Toubro Limited (L&T) is a technology, engineering, construction and manufacturing company. It is one of the largest and most respected companies in India's private sector.
  • Seven decades of a strong, customer-focused approach and the continuous quest for world-class quality have enabled it to attain and sustain leadership in all its major lines of business.
  • L&T has an international presence, with a global spread of offices. A thrust on international business has seen overseas earnings grow significantly. It continues to grow its overseas manufacturing footprint, with facilities in China and the Gulf region.
  • The company's businesses are supported by a wide marketing and distribution network, and have established a reputation for strong customer support.
  • L&T believes that progress must be achieved in harmony with the environment. A commitment to community welfare and environmental protection are an integral part of the corporate vision.
Haha, cam menarik tak? Hum, apesal ek aku cerita pasal kompeni ni? tak tau la. Sesaje je nak bgtau semua orang. Kita tunggu dan lihat perkembangan kompeni ni plak. Nak tgk apa nasib depa nanti. Huahahaha.

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Nuar berkata…
L&T nk beli XXX ke?
ReeNDu berkata…
kalo kene beli.. kite kire slamat ke or ade harapan nak kene buang aa?
**mEaSa** berkata…
ini ke nk beli XXX?
M@YaZ berkata…
nuar dan measa -> oit2 .. jgn salah anggap post aku kali ni. Tak tau lagi kompani mana mau beli XXX .. banyak kompeni intrested. Haha. Kita tunggu dan lihat. Saja ja aku cari info company tu ok. :D

reen -> aku sangat berharap Satyam Malaysia ada kompeni lain beli. So kita terkeluar dari kepompong hyderabad. Hahahaha. Mari2. Sapa nak beli

Catatan Popular