Kursus penurunan berat badan bapa mengandung

Salam,

Ahaks, start semalam, aku dah sertai program turun kan berat badan bagi bapa2 mengandung. Nuar ketuai semua nya. Seronok dan teruja aku. Beli alatan RM100 tanpa memikir panjang nilainya. Sebab aku rasa aku mampu menyertai program ni.

Setiap kali masuk kelas nya, kena bayar rm2.50. Hehe. Ikut suka nak pergi bila tapi ada time dia. Brapa lama pun tak kisah. Dah lama aku tak buat benda2 yang nuar (sifu) tunjukkan. Macam biasa, semalam hari pertama. Letih nak mampos a.k.a panchet~!

Lupa bagitau, kelas tu aku akan gi selang sehari weekdays, Isnin,Rabu & Khamis dari kul 6.20 petang - 8.15 malam selagi takde benda menghalang. Ada surau kat sini, leh bawa ken pelikat sesiap. Tempatnya di Pusat Akuatik Darul Ehsan, Shah Alam. Sesape rase free dan nak join. Leh la datang beramai2. ;)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

sitizero berkata…
kenape bapa mengandung nk turunkan berat badan?
aku bukan bapa,aku x mengandung,
tp aku pn nk kurus gk,bole?
M@YaZ berkata…
siti hid -> ko nak kuruskan? Haha, bukan ko dah kurus ke? :p

erm .. belajar je dari suami maymay .. mesti leh lagi power .. tgk maymay sudah la .. power seh~ norman hakim pun terpikat~!
Nuar berkata…
ko xabes2 nk kurus hid.. kang abg kelapa nk poluk x best plak nnt.. hahah.. xyah la kurus2 da. comey da tu..

wahaha.. senin, rabu, khamis... cm berlawanan ngn jadual aku n puden..
ahad, selasa, jumaat..

tp klu ajak aku weekdays.. aku turun ja. hahaha.. bgtau siap2 mlm tu.. klu x aku tlupa bwk sluar ngn gogle aku..
M@YaZ berkata…
ahah .. turun tetiap malam ar camnih

Catatan Popular