Tag dari adikku

Salam,

argh, tak perasan, dia tag aku balik. wakak, kantoi baca tak habis :p .. selalu masuk blog bg cik tunggu upload gambaq ja :p

Tagged : Kamu diberi 10 barangan. Berilah idea sendiri yang kreatif anda tentang kegunaan barangan tersebut selain penggunaan biasa. Masa untuk menunjukkan kekreatifan anda!

1) Batu Sungai

normal use : memakmurkan dasar sungai kita..
bagi aku : Istinjak~!!

2) Tie


normal use : dipakai ngan kemeja bagi laki tuh nampak kacak dan hensem.. (aaa macam U aku duk wat selalu la)~~~~:p
bagi aku : Leh buat Istinjak kalau darurat~!! (lagi2 intinjak~!)

3) Bunga Telur

normal use : diberikan untuk mereka yang datang ke kenduri...
bagi aku : Aku akan amik telur, makan ngan nasi kenduri .. special seh aku .. nak simpan kang tak makan :p [beware of my farting episode after dat~!]A

4) Rim

normal use : bagi mencantikkan kereta korunk, so kete leh gerak..
bagi aku : Buat hiasan, letak kat pagar rumah ke. Embedded dalam dinding padar depan umah. Creative tak? wakaka

5) Button

normal use : untuk memastikan baju kemeja or helaian kain itu dapat bercantum untuk cover
kamu punya kulit.
bagi aku : Buat hiasan atas kad birthday untuk bg kat kengkawan [ini sekadar jawapan ja, aku bukan rajin camnih pun]

6) Paper Clip

normal use : nak clip itu kertas maa...
bagi aku : Argh, aku selalu guna benda alah ni sebagai alternatif korek gigi, pastu buang, kaya kan aku. :)

7) Micro cip

normal use : bagi komputer berfungi
bagi aku : Jual la kalau ada lebih, baut apa simpan :p

8) Pensel Kayu


normal use : jawab exam objektif... huuu~~~~
bagi aku : Leh mengisi waktu kosong ngan buat akrobatik pencil kayu atas jari ibu ku. Pusing2 kat jari tu :p

9) Tv lame

normal use : tgk citer kartun....
bagi aku : Leh wat experiment, bukak tivi tu, check teknologi tahun doulu2

10) Beg Plastik

normal use : kasik taruk barang2 yang kita beli..
bagi aku : Tadi aku cerita istinjak kan, ha, plastik ni leh buat tempat nak buang hajat kita tu sebelum instinjak. Wakakakakaka~!!!!

Tag orang lain untuk menunjukkan kreativiti mereka pula:
Dr. Mahathir
Anwar Ibrahim
Ir. Nizar (buat la, sian la kat korang dok pening2 :p)
Sheikh Muzaffar Shukor
Fara Fauzana
Ally Iskandar
Dan sesapa yang rasa dirinya leh kuarkan idea2 kreatif :D

Yey~!

regards,
TeMMon

Ulasan

Catatan Popular