Update on my life~

Salam,

Minggu ni dapat tau ana masuk TM 1st December 2009. Lambat lagi da. Leh la MayFair cover anak kami nanti. Ada hikmah disebalik keputusan HR TM ni. Maka dengan secara automaticnya, aku giat mencari kerja baru. Aku terpaksa memilih kerja baru kerana aku nampak jika mahu terus makan gaji, tester adalah jalan hidupku. Sudah biasa mencari kesalahan developer untuk membina system yang lebih mantap dan berkualiti. Kalau dalam Islam, mungkin aku ni macam golongan tabligh. Menegur sahabat dalam Islam ke jalan yang lurus. Aku pula menegur developer untuk membetulkan coding. Hoh, boleh ke samakan? Ntah la.

Lame aku tak update blog kan? Sempena company mengupgradekan lagi proxy. Mmg lagi busan la hari2 aku di office. Tak boleh langsung nak surf web yang menyeronokkan hati duka dan penat bekerja ni. Kena mengadap ilmiah semata2. So, sebelum aku melangkah keluar dari company ni, aku nak ceduk ilmu sebanyak mungkin, dan mencurahkan nya pada yang memerlukan. Aku tau aku ni jenis malas, tak reti buat kerja. Tapi ok la, aku leh gak share benda sebab pengalaman buruk ku mengajarku untuk menjadi lebih elok kan. Hehe.

Baby dan 4 bulan. wah, sekejap je. Dah nak masuk separa perjalanan dah. Pejam celik2, masa berlalu sangat laju skang ni. Kadang2 terpikir apa aku buat setiap hari di opis. Dan mesti mencari satu benda berfaedah sebelum melangkah keluar dari bangunan di cyberjaya tu. Tanpa nya, susah rasanya aku nak kawen :p Haha.

Argh. merapu lagi, tak mau merapu panjang2, cukup la takat ni je, semuga kita bertemu lagi :D

p/s: kena knowledge transfer da minggu ni ngan kawan2. Apa aku nak share ilmu ni. Bukan pandai sangat. Harap korang paham apa aku present nanti :p

Regards,
TeMMon~

Ulasan

shauqi berkata…
ijat, kalo ade keje tester kosong bgtau aku skali..hahaha
M@YaZ berkata…
ade coki .. ko nak ke? hehe .. 4ward resume kat aku
Afida Anuar berkata…
InsyaAllah tak sabar nk tunggu knowledge sharing tu..heheheh..
ajat caiyokkkk...

kitaorang lak kat bawah tak sabar nk kuar dari pojek pecah penjara...cepat la abesssssss

Catatan Popular