Ahad~!

Salam,

Ahaks, hari ni aku ingat nak rehat sampai pening pala. Tapi tak dpat..

Awal2 pagi aku dah bangun ngadap tv. Tapi utk sementara ja. Lepas beberapa min aku tidur balik.

Skang sebenarnya aku tak brapa leh tidur dgn nyenyak. Banyak menda aku pikir. Pikir pasal kompeni xxx, kompeni abc dan juga kompeni myz.. Bangun jap je.. Mesti pikir benda2 tu.. Haish..

hari ni, Filzah yakni kawan aku dan isteriku di UIA selamat melahirkan anaknya yang sulung. Aku ingat nak gi jap lagi di hospital ampang puteri. Kena gi cepat. Kalau tidak terlepas mcm kelahiran anak naufal+hasnah dan fad+ainen.

So, jap lagi kena cari adiah baby gurl yang dilahirkan pagi tadi. Ahaks, x sabar nak tunggu anak sendiri keluar. Kalau tgk due date mule la aku cuak. Haish.

Btw, aku dah buat decision pasal kerjaya aku. aku harap semuanya smooth tanpa ada ganguaan yang tak diingini..

Takziah pada nuar yang baru lepas eksiden moto. Haish, Nasib baik luka kecil ja. Kalau teruk tak tau la. Tergelincir katanya.

Hum, k lah, tuh je update utk hari ni kot. Ahaha. Mari serbu ampang puteri..

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Catatan Popular