Mari bantu pasangan Faheem dan Wan Zuriati

Salam,

Aku tak tau la camner lagi nak bantu. Aku harap semuar reader dapat pass msg ni pada semua rakan2 anda dan harap dapat membantu walaupun dengan hanya RM10 ..

Seperti mana yang sedia maklum dalam post sebelum ni aku telah menyatakan ketidakpuasaan hati aku. Ye la, kompeni tak cover, sahabat baik aku ni terima dugaan yang besar la. Walaupun aby tu dah semakin stabil. Tapi yang tak stabilnya duit la. Kena hulurkan duit sendiri dulu baru boleh claim. Kalau kompeni kasik cukup allocation takpe. Ni tak cukup. So aku harap semua orang leh hulurkan bantuan walau sebanyak RM10. Faheem memerlukan penggunaan wang simpanan sendiri sebanyak RM50,000 min buat masa ni yang mana kompeni hanya cover RM24,000 ja maksimum..

Apalah sangat RM10. Kalau nak gi KL pun korang bawa RM50 paling kurang kan. Kalau leh kasik lagi banyak lagi bagus. Kan kan kan?

Utk sesiapa yang tak mengikuti perkembangan bayi mereka. Puteri kesayangan mereka menghadapai masalah paru-paru kiri yang tak develop secara normal. Dan perlu di bedah untuk dibuang paru2 kiri takut berlaku infection pada organ yang lain kata pakar. Dan info terbaru, spine/tulang belakang puteri berkenaan juga mempunyai masalah juga perlu dibedah. Mari kita sama2 doakan agar bayi ini dapat berbakti kepada umat bila besar kelak.

Ni gambar puteri kesayangan Wan Zuriati dan Faheem. Alhamdulillah semakin stabil dan sihat.

Banyak lagi gambar baby kat sini

So aku tau semua baru dapat gaji. Aku tak paksa tapi maybank2u senang ja nak transfer. Hehe, Hari ni kita ramai2 bantu Faheem dan Wan Zuriati semoga diringankan beban yang ditanggung.

salurkan sumbangan ikhlas kalian melalui akaun
Maybank (Muhammad Faheem Mohd Ezani, No Akaun: 1622-6329-0179)
atau
Maybank (Wan Zuriati Wan Sulaiman, No Akaun: 1622-6331-4248).

p/s: aku baru dapat tahu yang cost baby di ICU sebanyak RM3000 satu malam. Dah 3 hari dah baby duduk situ. Hari ni juga baby baru membuka matanya. Tak sabar nak jumpa puteri kesayangan Faheem dan Wan Z .. nak dokong :p

Regards,
TeMMon~

Ulasan

LeLs berkata…
aku cilok entry ko...~

sori..
M@YaZ berkata…
mana leh cilok2 :p
M@YaZ berkata…
mana leh cilok2 :p

Catatan Popular