Selamat hari raya~

Salam,

Biasa la, kat mesia selalu minta maaf bile habih ramadhan .. tak ramai nak mintak maaf sebelum ramadhan.

Acctually aku masih lagi di Subang. Bukan tak nak balik. Tapi letih satu badan, rehat jap satu malam. Sabtu pagi (19 sept) baru nak bertolak balik. Kul brapa tak tau tapi lepas aku rasa aku kuat untuk balik. Lagipun rasa tak sedap hati tu ada sejak 2-3 hari ni. Tak tau nape. Tapi its ok rasenye. Naz cakap nak dapat hidayah kalau tak sedap hati ni..

So walaupun terlambat, still aku nak minta maaf pada semua. Aku tau, aku banyak sakiti hati kawan2 dalam senyap. Mulut umpama pisau kalau tak di jaga dengan betul. Kadang2 rasa lega bila sound direct. Tapi kita tak tau orang yang kena tu hancur lebur hatinya. So harap di maafkan dan aku sentiasa memaafi kalian semua.

Alia dan Ayang, just wait. Sabar la, bukan tak nak balik awal. Tapi kalau condition letih+jem+puasa+ngantuk .. its no point. Takut tak dapat jumpa terus nanti lagi susah.

Alia akan berada di gerik pada raya pertama nya. Abah alia buat pertama kalinya beraya di luar kawasan Tok dan Tok Wan. Semuga hari yang mulia ini menjadi hari yang di kenang hingga ke akhir hayat.

p/s: Takziah kepada keluarga noli di atas kehilangan Alang. Ifah di atas kehilangan adik beliau. Yang pergi akan jauh meninggalkan kita, yang hidup semakin dekat ke alam barzakh~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Catatan Popular