It is not an easy job~

Salam,

Dah lima bulan aku bergelar ayah/papa/dedi/abah/abi/walid and wateva you wish to called la kan. Yup, so far, memang takde masalah besar. Sampai ke hari ni neseri nampaknya beri perkhidmatan yang memuskan hati. Takde rase tertipu lagi. Dan post ni bukan nak cerita pasal neseri.

Apa nak luahkan kat sini, cuma rasa bersalah aku, hantar Alia ke neseri tu. Semakin lama aku hantar ke neseri, semakin menebal. Tak tau kenapa timbulnya perasaan ni. Mungkin aku selalu memikirkan perasaan Alia kot. Terlampau memikirkan pun susah. Kalau tak pikir pun susah.

Rasa macam lari dari tanggungjawab seorang ayah pun ada. Tapi tuh la, nak buat camna kalau tak hantar ke neseri. Sapa nak bayar aku nye installment rumah, kereta dan segala bagai charge di alam maya ni..

Terlampau memikir sangat papa ni~

Maafkan papa~

Nanti papa usaha cari kerja dunia yang leh luang masa lebih dengan Farisya Alia keh~

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Fauzan Ahmad berkata…
hik hik.....nanti pun insyaAllah baby kami hantar nursery juga

aku busy satu tahun ni, bini aku lagi lah...nak kena cari nurseri yang boleh jaga sampai malam kot
Afida Anuar berkata…
Uishh..sapa kata jadi ayah/papa/dedi/abah/abi/walid tu senang...

takpe2...akak yakin ajat boleh didik alia n adik2nya nnti hingga jadi manusia berguna di dunia n akhirat..caiyokk2...
M@YaZ berkata…
Pojan -> tak kuar lg leh la plan sampai malam kat neseri. Tgk baby keluaq nnt. Mesti bini nak pi amik juga lepas maghrib. :) semuga berjya ya..

K.fida-> amin, semuga kita sama2 mendidik mereka generasi baru ni ke arah lebih berakhlak dan bertaqwa..
@naBest berkata…
"papa, alia suukeeee sgt dok neseri. Adaaa boipren...papa jgn riso ye..hihihi.."kata alia pd papanya.
hah?! alia dah ada boipren?
huwa same feeling la, rasa guilty kan?

Catatan Popular