2 tahun bertunang~

Salam,

Harini genap dua tahun aku bertunang.. Kejap je masa berlalu..



Cakap pasal bertunang ni aku ingat lagi. Aku dipaksa oleh pihak perempuan supaya datang gak. Padahal aku malas gile nak gi .. nak2 semua orang tua2 belah aku ni kekadang leceh skit. Sebab ikut adat malyu kalau bertunang. Lelaki jarang ikut. Kalau ikut pun mesti duduk kat luar. So pada awalnya aku amik keputusan untuk duduk kat umah. Kan seronok dok sorang2 kat umah. :P .. Tp itu lah. Dah hajat pihak perempuan. Maka aku pun kena la ringankan bontot aku.

Aku ingat lagi. Aku pesan kat abg aku. "Pakai baju lawa2 na. Pakai songkok lagi bagus~!" Haha. So abg aku menurut perintah dah pakai seperti mana aku minta. Bukan baju melayu tapi short sleeve tuck-in. Mantop. Aku? Haha. Aku pakai baju t-shit dan seluar sintin sampai nampak buku lali.

Smartkan abg aku


Haha. Aku rasa pihak perempuan semua ingat abg aku time tu. Ye la sebab anak abah paling smart~! Takkan aku nye. Setelah semua perjalnan pertunangan settle, dimana aku duduk dalam perbincangan tu sekali, termasuk abg aku. Umi terus sarungkan cincin tanda AnaBest a.k.a Farhana Mohd Fadzil dah ada orang chup~! Dan aku dipanggil untuk bergambar setelah selesai makan. Time ni mesti semua baru tau yang aku lah bakal suami Cik Ana ni.. :P

Betulkan seluar jap

Apa2 pun .. Selamat beramal
(saja update. Bersawang tak hengat)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

@naBest berkata…
hoh? dh 2 tahun bertunang eh?? hehehe.. selamat ulangtahun bertunang.. hehehehe
busuk je pojat buat entry bertunang padahal dah kawen and ada anak dah.hahaha
M@YaZ berkata…
ayang: haha .. ;) dah 2 tahun .. pewwit~

kak reen: haha .. eh .. dah ade anak .. betulla .. terlupa .. :P
Afida Anuar berkata…
Ahaa..suwitt...

mengimbau kenangan dulu-dulu..pakai suar sintin (orang ganu panggil sising suor) yang tak leh belah tu..wakakkaka
M@YaZ berkata…
Suwit ke? auw auw .. :P

Bak kata kak rin (beras aku) .. dah kawen beranak alia dah .. haha .. saja mengimbau .. jap je kak dah 2 tahun .. ingat lagi time tu kat century sq. ;)

Catatan Popular