Short hapdet~

Salam all,

Lama tak hapdet blog. Bersawang tak hengat. Sekarang sangat buat-buat busy dengan kerja, exam dan research <- kununn.

Alia pun dah 10 bulan. Berdiri tak brapa nak boleh tapi selalu gagahi dengan akhirnya jatuh. Nasib baik berani berdiri atas katil ja.. :P dah mula pandai cari burung, ayam, kucing (anjing pun dia miaw kan juga)..

Keje aku habis kontrak bulan 12 ni. Dah start rase x selesa sebab org lama x brapa suka org baru. Ye la bkn salah aku. Tapi salah hr kasik tawar gaji tinggi dari diorg. Tp apa boleh buat. Kami kontrak dan anda permenant. Lain bai~.. Sebab tu rasa nak tukar kerja baru..

Minyak pun naik harga.. Aku x tau kenapa perlu naikkan harga petrol tu. Mana mekanisma mykad yang dicanangkan dulu pun x tahu. Ron95 dan ron97 sangat lah berbeza. Sendiri pandu.. Sendiri mau tau la kan. Jgn canang x de beZa. Apa pun sapa boleh lari dari x pakai petrol kan..

Sekarang tgh isi part time master kat uitm, upm dan esok nak gi ukm. Mane murah yuran dan menarik course, aku sebat. Rasa keperluan master tu mcm sangat tinggi skang. Ye la.. Keje pun org tak nak amik. Baik aku sedia sebelum aku jatuh. At least ada master and experience leh jadi tutor, asst lecturer kan.. :P (cam x seswai je bunyi).

ouhho, nak kena bersiap gi kenduri kat usj.. Cukup la hapdet utk buang sawang yang ada.. :)

Regards,
TeMMon~

Ulasan

diana abdullah berkata…
hehe...slamat bejaya encik temon..

uitm di hatiku..lalalala ^_^
hafist berkata…
ukm pun orait...tp jauh la kot ang nak ulang alik...

Catatan Popular