Pikiran terbang~ I believe i can terbang~!

Aku rasa nak berenti dan mulakan perniagaan, tetapi takde kudrat dan rasa tak stabil kalau aku berenti sekarang dan katakan tak dapat project~

Macammana nak plan? Mungkin..
1- Sekarang ni tengah cari jalan dari mara atau mana2 agensi kerajaan yang boleh kasik grantt atau pinjaman untuk aku memulakan perniagaan.
2- Kebanyakkan project yang aku target adalah government, dan kebanyakkan perlukan aku register as Sdn. Bhd. and MoF. (duit lagi, atleast rm10k untuk ni je~ :S
3- Perlukan ruang niaga, takkan kat rumah? Tapi for starter ok je rumah pun kan.. :P

Keyakinan aku kalau ada orang backup ja kalau aku jatuh buat sementara waktu ni, tapi bila pikirkan anak2, rasa tak berani pun ada.. gayat..

Harap aku dapat pedoman dan petunjuk untuk memulakan sesuatu yang terbaik bagi diriku. Ya Allah, bantulah aku untuk berjaya di dunia dan akhirat~

Mode skang: Pikir benda ni je.. sadis~

p/s: Dah 4 minggu tanpa abah, sebenarnya decision ni pun slalu aku tanyakan pendapat arwah tika hidup sebab banyak pengalaman dalam bidang pentadbiran dan perniagaan~ :S

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Faheem berkata…
Insya-Allah Aizat. Mudah-mudahan dibukakan jalan.
M@YaZ berkata…
Terima kasih faheem .. amin~

Catatan Popular