Menghitung~

Salam,

Bila buka laman sosial mahupun blog, nampak semua orang gembira. Gembira mengira dan menghitung hari2 yang bahagia.. Dalam diri aku, buat masa sekarang, hanya menghitung berapa hari orang2 yang membahagiakan aku hilang di dunia buat sementara waktu..


Sambil buat kerja, kadang2 terhenti seketika..
Bila orang panggil, kadang2 melayang fikiran..


Allah pinjamkan mereka, untuk aku bahagia seketika di dunia~ Al-Fatihah untuk mereka..

Di luar aku masih mampu tersenyum.. di dalam hati hanya Allah yang tahu~

Tapi aku masih menggagahkan diri.. Untuk isteriku, untuk ibu2 ku, untuk anak kesayangan aku..


Harap aku dapat bertahan lama untuk membahagiakan mereka, dan mereka bertahan lama untuk membahagiakan aku.. Itu hanyalah doa dari aku, tapi semuanya sudah ditetapkan oleh Allah. Hanya Dia yang tahu bila waktu dan tikanya mereka dan aku di panggil semula~

Regards,
Ayah Faris Aiman~

Ulasan

Ardzry Hafeez berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata…
ini yang second ka aizat?

blog ni dah kurang kutuk rosmah ka?
M@YaZ berkata…
anak no.2 ..

kurang dah politik.. :D

Catatan Popular