Big Bad Wolf

Salam,

Wah, seriously. Im not expecting derang leh pilih tempat yang sangat cramp. Sedih, tension, pening kepala~




Kalau yang pernah pergi Big Bad Wolf kat UPM tu, sangat selesa, Nak memilih buku pun tak yah nak betumbuk kau dan aku, siku bagai. Haha. Aku hampir pengsan kot. Tambah suraya yang mengandung 4 bulan. Tamil paling hensem. steady je. sambil queue, habis satu buku baca. Wahaha .. kenapa leh habis? 3 jam beratur untuk bayar, mestila habis~!



Untuk organizer Big Bad Wolf 24 Nov sampai 28 Nov ni aku ucapkan tahniah dan berbanyak terima kasih kerana beri peluang kepada orang Malaysia membeli buku reject dengan murah. YerPp semua buku derang buku reject dari luar negara, details aku malas cite. Tapi korang kena peka skit benda2 aku tulis bawah ni:

1) Pilih tempat yang seswai, dah ko tau nak jual dari RM5 ke bawah, ko pilih la ruang legar. Ni pilih tempat. Ventilation pun tak bagus, ko rasa nak nafas susah..

2) dah tau ramai, tolong la buang rak2 buku dekat kaunter. Buat untuk queue panjang. Ko tau orang Malaysia suka beli benda murah. Beli tah hape2 walaupun tak guna. So prepare lek lok. Tolong ada staff bantu untuk guide berator lepas pilih buku. Hint nak cepat bayar kalini, berator kat line tengah, sebab semua orang tak perasan tengah ada line~! Sheesh~!

3) Buat masa masuk dan keluar. 15 minit masuk.. 45 min takbleh masuk.. atau macammana sekali pun janji orang tak ramai ketat gila kat dalam warehaouse tu. bgtau masa awal2. So tak berebut sebab ko pilih tempat macam tu~! Kalau pilih tempat elok tak pe, tak yah buat macam tu..

4) Kalau dah tau ko kire lambat. Buat la tagging murah harga buku. Leh scan je. Ni ko kena susun balik, ko check harga satu satu buku. Dah la yang pergi tu paling sikit 30 buku aku rase. Walaweh~!


Nih sedikit suntingan dari facebook Big Bad Wolf




Apapun terima kasih organizer. Kerana buat kat Malaysia benda2 berfaedah macamni. Sila buat lagi len kali~!

Regards,
TeMMon~

Ulasan

Catatan Popular